Så var man ellers så glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Anonym trådstarter

og så kommer man over og henter ungen idag og får af vide at de andre forældre klager over ens barn. Fordi han er voldsom

Og syntes ikke det er ok, at an går og tror at det hele går ok, og så får man bare sådan en besked fyret i hovedet.

De vil så skrive et brev til forældrene om det og det syntes jeg så heller ikke er ok.

Hvis andre gør noget, så får vi sku ingenting af vide om noget.

Og så anderledes end alle andre børn er han altså heller ik!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

msax

Øv hvor er det træls...

Men jeg forstår ikke helt det det du skriver her :

Og syntes ikke det er ok, at an går og tror at det hele går ok, og så får man bare sådan en besked fyret i hovedet.

De vil så skrive et brev til forældrene om det og det syntes jeg så heller ikke er ok.

er der nogle bestemte situationer han reagerer? reagerer han ford han bliver drillet? eller hvordan?

hvis det er forældrene der har klaget, tænker jeg at de da ikke behøver et brev tilbage igen? eller? (det kommer an på hvad du mener i ovenstående)

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

msax skriver:

Øv hvor er det træls...

Men jeg forstår ikke helt det det du skriver her :

er der nogle bestemte situationer han reagerer? reagerer han ford han bliver drillet? eller hvordan?

hvis det er forældrene der har klaget, tænker jeg at de da ikke behøver et brev tilbage igen? eller? (det kommer an på hvad du mener i ovenstående)

Han har svært ved at rumme mange børn på engang og kan reagere ved at skubbe f.eks.

Og de har sagt at det gik meget bedre, og så får man sådan en besked.

Og ved ikke om der er drilleri eller noget indblandet, for jeg får jo ikke noget af vide om det andet barn der er indblandet i det jo

Anmeld

8. marts 2011

lion

Anonym skriver:

og så kommer man over og henter ungen idag og får af vide at de andre forældre klager over ens barn. Fordi han er voldsom

Hvis andre gør noget, så får vi sku ingenting af vide om noget.

Og så anderledes end alle andre børn er han altså heller ik!!

Det lyder da bare ikke godt.

Hvis du er hvem jeg tror, så ved jeg også du har sagt han er sådan når han er træt. Så ved jeg du siger noget til ham og at du går op i at han ikke er voldsom.

Men sådan en besked er der ikke sjov.

Anmeld

8. marts 2011

msax

øv hvor er det træls...

det er da rigtig surt når man troede dety gik bedre, også det ikke er sådan. Kan du ikke sige du gerne vil have et møde med dem, hvor de fortæller hvornår det kammer over for din søn. På den måde får du dem til at sætte ord på situationerne og du kan bedre snakke med din søn om det.

Men jeg forstår stadig ikke hvorfor de vil skrive et brev til de andre forældre. Det syntes jeg helt bestemt du skal have dem til at forklare

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

msax skriver:

øv hvor er det træls...

det er da rigtig surt når man troede dety gik bedre, også det ikke er sådan. Kan du ikke sige du gerne vil have et møde med dem, hvor de fortæller hvornår det kammer over for din søn. På den måde får du dem til at sætte ord på situationerne og du kan bedre snakke med din søn om det.

Men jeg forstår stadig ikke hvorfor de vil skrive et brev til de andre forældre. Det syntes jeg helt bestemt du skal have dem til at forklare

Har tit snakket med dem, og ved også hvad jeg skal gøre herhjemme. Også derfor jeg mener at de måske har set sig lidt træls på ham, eller hvad man skal sige

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

lion skriver:

Det lyder da bare ikke godt.

Hvis du er hvem jeg tror, så ved jeg også du har sagt han er sådan når han er træt. Så ved jeg du siger noget til ham og at du går op i at han ikke er voldsom.

Men sådan en besked er der ikke sjov.

Er mig

Anmeld

8. marts 2011

lion

Anonym skriver:

Er mig

Hvor kedeligt.

Cassandra er også begyndt at slå og skubbe, når hun er sur og frustreret. Ikke godt

Anmeld

8. marts 2011

msax

Anonym skriver:

Har tit snakket med dem, og ved også hvad jeg skal gøre herhjemme. Også derfor jeg mener at de måske har set sig lidt træls på ham, eller hvad man skal sige

Det kan godt ske - nogen gange hænger det desværre sådan sammen.

Jeg håber det løser sig - og I finder en god løsning for din søn

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

msax skriver:

Det kan godt ske - nogen gange hænger det desværre sådan sammen.

Jeg håber det løser sig - og I finder en god løsning for din søn

Ja håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.