Åhh det er jo sååååååååå forskelligt - det kommer jo helt an på hvor meget man går op i det skal ære det nyeste - om tøjetskal være mærkevarerosv:0)
Jeg brugte ikke ret meget - købte der hvor det var billigt.
Nægtede at give 400 kroner for et badekar i babysam - når jeg kunne få et i hvidt i Bilka til 69,95 osv:0) Man bliver virkelig tagetvednæsen - og altså helt ærligt - baby er jo ligeglad med om badekarret er sart rosa eller hvidt:0) Og tjah jeg har badekarret endnu og skal nu bruges til 3. barn:0)
Jeg købte også tættekam,termometer, cremer osv i Bilkaog købte lidt hen af vejen når jeg i forvejen var ude at handle og så føltes 30 kroner her og der ikke af så meget.
Der var også mange ting jeg ikke købte inden,købte ikke skråstol, bæresele og alt det, da jeg ikke vidste om behovet opstod, og skulle behovet opstå så vil jeg jo altid kunne få fat i det dagen efter:0)
Barnvogn fik jeg af mine forældre - købt brugt til 1000 kroner - vdhæfter lige billede:0)
I 1 års fødselsdagsgave ønskede mig weekend seng, klapvogn osv for hellere det end tonsaf tøj og legetøj som jeg eller Asta ikke manglede .
Så jeg tror fraktisk at jeg måske i løbet af hele graviditeten måske har brugt 5000 kroner.
Vugge arvede jeg fra mine forældre - har selv ligget i den som lille - så her ergenbrugt mange ting og sparet meget:0)
Men jeg skulle fx heller ikke investere i autostol da jeg ikke havde bil osv:0)
Så det er jo helt forskelligt:0)
Anmeld