Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
brugte i da i skulle købe ind til jeres første barn ?
Mia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har nok rundt regnet med tøj osv inden han blev født brugt omkring 20.000kr, men har så også en emmaljunga barnevogn på uniq stel og med lift og pusletaske, og madrasser og alt andet tilbehør løber den let op over 10.000kr.. Min far lavede en vugge så tremmesengen har jeg først købt bagefter men den kostede alligevel 800kr og det var endda på tilbud, men synes bare den var fed.. Derudver er der jo også puslebordet som er en ret stor udgift.. Men så kommer badekar, badestol til karet (det er nemmere end at man skal koncentrere sig om at holde baby) men ellers ja så er der så mange småting man skal have på plads som stofbleer, bleer til numsen, sutter, og ja you name it.. Jeg blev meget overrasket over hvad man skal bruge..
mortilj skriver: jeg har nok rundt regnet med tøj osv inden han blev født brugt omkring 20.000kr, men har så også en emmaljunga barnevogn på uniq stel og med lift og pusletaske, og madrasser og alt andet tilbehør løber den let op over 10.000kr.. Min far lavede en vugge så tremmesengen har jeg først købt bagefter men den kostede alligevel 800kr og det var endda på tilbud, men synes bare den var fed.. Derudver er der jo også puslebordet som er en ret stor udgift.. Men så kommer badekar, badestol til karet (det er nemmere end at man skal koncentrere sig om at holde baby) men ellers ja så er der så mange småting man skal have på plads som stofbleer, bleer til numsen, sutter, og ja you name it.. Jeg blev meget overrasket over hvad man skal bruge..
Tak for dit svar
Miia90 skriver: Tak for dit svar
det var da så lidt.. Håber du kunne bruge det til noget.. og tillykke med spiren..
Wooow det er alligevel mange penge! Hold da op
mortilj skriver: det var da så lidt.. Håber du kunne bruge det til noget.. og tillykke med spiren..
Det kan jeg tusinden tak. Jeg har bare mega meget lyst til og baby shoppe
Jeg har nok brugt en 16-17000 kr. Mangler kun at købe bleer og lotion og hagesmækker sutter og sutteflasker
Det ER dyrt at vente sit første barn
Miia90 skriver: Det kan jeg tusinden tak. Jeg har bare mega meget lyst til og baby shoppe
jeg gik ud og købte noget allerede da jeg fik det positive svar ved lægen.. jeg kunne slet ikke lade være..
mortilj skriver: jeg gik ud og købte noget allerede da jeg fik det positive svar ved lægen.. jeg kunne slet ikke lade være..
ender det her da også med når jeg har fået bekræftede liv d.24/3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128