Av av har fået hold i nakken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

betski

Dinna88 skriver:

Nu er det jo meget forskelligt fra person til person, men prøv med massage! Et hold kan skyldes at musklerne er fuldstændig stramme, så ja, der går hold i skidtet - Jeg har det i ryggen! Men der hjælper massage meget. Det er dog fra lænden og helt op i hovedbunden jeg skal masseres, fordi "skaden" egentlig er i min lænd - det er den der er skyld i at jeg får hold i ryggen, og det er den der er skyld i at min nakke skaber sig. Men massage! Sådan en nive-massage, hvor den der masserer hele tiden har fat i et stykke hud, og så nærmest hiver sig op ad ryggen, og oppe ved håret er det så bare to fingre på og cikelbevægelser.

Hvis du stadig har holdet, så prøv med en ispose i et kvarter, pause på et kvarter og så igen, hvis det stadig gør meget ondt. 

Håber det måske kan hjælpe lidt 

Det lyder da til, at jeg skal til massøren. Det brænder simplen hen fra nakken og op i hovedbunden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

tazz

duddi. skriver:

Hvad er en sømmåtte?

Jeg har to forskellige. Den jeg bruger mest er en blå skumgummi måtte fra OBH med nogle ret skabe tingester på. Den sover jeg på hvis min ryg er irriterende,

Den anden er en regulær sømmåtte, som godt nok er lavet af gummi, men er lige så hård, som hvis det havde været søm. Den er lige hård nok, men hjælper også ret godt.

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

duddi. skriver:

Det lyder da til, at jeg skal til massøren. Det brænder simplen hen fra nakken og op i hovedbunden

Ja, det kunne godt være
Men der er jo en årsag til at du har det sådan, den skal du jo have fundet. Jeg måtte have taget røntgen billeder og alt muligt. Uden de billeder havde min kiropraktor aldrig fundet ud af hvad der var årsagen. Så jeg skal også lave strækøvelser tre gange om dagen og alt muligt.  

Anmeld

11. marts 2011

betski

Ja, det kunne godt være
Men der er jo en årsag til at du har det sådan, den skal du jo have fundet. Jeg måtte have taget røntgen billeder og alt muligt. Uden de billeder havde min kiropraktor aldrig fundet ud af hvad der var årsagen. Så jeg skal også lave strækøvelser tre gange om dagen og alt muligt.  

Gik til kiropraktisk behandling i forvejen pga skæv ryg og piskesmæld. Det kom af at jeg drejede hovedet lidt for hurtigt til den ene side :/

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

duddi. skriver:

Gik til kiropraktisk behandling i forvejen pga skæv ryg og piskesmæld. Det kom af at jeg drejede hovedet lidt for hurtigt til den ene side :/

Nå ja, men det burde dit hovede jo egentlig kunne holde til? Men håber da du finder en løsning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.