Smerte ved inseminering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Putomanen

Jeg har ikke nogen erfaring med inseminering, men jeg ville da lige sende dig en masse positive tanker og ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Jeg har ikke nogen erfaring med inseminering, men jeg ville da lige sende dig en masse positive tanker og ...

Tak! Det var super sødt af dig!! 

Anmeld

9. marts 2011

sus73

Miss BananaHammock skriver:

Hey pigerSå blev jeg insemineret. Og det var da godt nok ikke behageligt. Vil meget hellere tage de der sprøjter :0(Og nu her er jeg rigtig øm og bløder friskt blod. (små mængder selvfølgelig) - er det normalt? Tænker hun har ramt et eller andet og revet lidt. Er glad for jeg har fri resten af dagen. For selvom man godt må, har jeg slet ikke lyst til at danse foran 20mennesker nu. Jeg et dog glad indeni. Trods smerter. Måske er jeg gang med at blive moar lige nu :0)

Krydser fingre for dig

Jeg har været igennem 3 (indtil videre) inseminationer, og det gør også ondt på mig. Ikke selve inseminationen, men når kateteret lægges op. Ved mit sidste forsøg sagde en sygeplejerske til mig (og inden jeg overhovedet var kommet ned af briksen): "Den del er du altså ikke god til" .

Mht blødning har jeg to ad gangene blødt meget lidt. Hvis du bliver ved at bløde frisk blod, bør du nok kontakte klinikken.

Anmeld

9. marts 2011

Miss BananaHammock

sus73 skriver:

Krydser fingre for dig

Jeg har været igennem 3 (indtil videre) inseminationer, og det gør også ondt på mig. Ikke selve inseminationen, men når kateteret lægges op. Ved mit sidste forsøg sagde en sygeplejerske til mig (og inden jeg overhovedet var kommet ned af briksen): "Den del er du altså ikke god til" .

Mht blødning har jeg to ad gangene blødt meget lidt. Hvis du bliver ved at bløde frisk blod, bør du nok kontakte klinikken.

Liiiige præcis. Det var da hun lagde kateder op. Nu spør jeg nok dumt men kom helt i tvivl.... Når de lægger det op er det så helt ud i æggelederen eller bare op i livmoren?

Anmeld

10. marts 2011

sus73

Livmoderen

Miss BananaHammock skriver:

Liiiige præcis. Det var da hun lagde kateder op. Nu spør jeg nok dumt men kom helt i tvivl.... Når de lægger det op er det så helt ud i æggelederen eller bare op i livmoren?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.