Smerte ved inseminering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.367 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Miss BananaHammock

Hey pigerSå blev jeg insemineret. Og det var da godt nok ikke behageligt. Vil meget hellere tage de der sprøjter :0(Og nu her er jeg rigtig øm og bløder friskt blod. (små mængder selvfølgelig) - er det normalt? Tænker hun har ramt et eller andet og revet lidt. Er glad for jeg har fri resten af dagen. For selvom man godt må, har jeg slet ikke lyst til at danse foran 20mennesker nu. Jeg et dog glad indeni. Trods smerter. Måske er jeg gang med at blive moar lige nu :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Miss BananaHammock

Skal forresten teste om 16 dage.... Så længe kan jeg umuligt vente!!

Anmeld

8. marts 2011

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

Skal forresten teste om 16 dage.... Så længe kan jeg umuligt vente!!

Jeg havde ikke som sådan smerter efter insemineringen, men jeg blødte også - tror det er meget normalt!

Og et godt råd er at vente med at teste til testdagen, din ægløsningssprøjte giver et falsk positivt resultat. Men tro mig, jeg forstår godt hvor svært det er!!! synes selv der er meget længe til fredag den 18, hvor jeg har testdag

Anmeld

8. marts 2011

juni76

jeg syntes ik det gjorde ondt at blive insemineret. Men da der var gået nogle timer,måtte jeg køre hjem fra job. Jeg fik rigtig ondt i maven,og blev dårlig. Men efter et par timer gik det over igen.

Anmeld

8. marts 2011

Miss BananaHammock

Tak for det piger. Så er jeg mere rolig. :0)

Anmeld

8. marts 2011

Rebecca55

juni76 skriver:

jeg syntes ik det gjorde ondt at blive insemineret. Men da der var gået nogle timer,måtte jeg køre hjem fra job. Jeg fik rigtig ondt i maven,og blev dårlig. Men efter et par timer gik det over igen.

Ved mig gjorde det slet ikke ondt, men de forberedte mig på det godt kunne begynde at bløde efterfølgende. Så tror det er normalt, men blødningen er nok ikke noget der skal fortsætte.

Krydser fingre for den bliver positiv.... og held og lykke.

Anmeld

8. marts 2011

oo

jeg havde ekstrem ondt i dagene efetr inseminering og lige efter insemineringen krampede hele underlivet nærmest, så der sad jeg bare og hulkede i bilen på vejen hjem jeg har dog ikke prøvet at bløde, men jeg tror bare at dine slimhinder måske er lidt sarte lige nu og det er det.

HELD OG LYKKE!!!

Anmeld

8. marts 2011

Miss BananaHammock

Tjuhl skriver:

jeg havde ekstrem ondt i dagene efetr inseminering og lige efter insemineringen krampede hele underlivet nærmest, så der sad jeg bare og hulkede i bilen på vejen hjem jeg har dog ikke prøvet at bløde, men jeg tror bare at dine slimhinder måske er lidt sarte lige nu og det er det.

HELD OG LYKKE!!!

ihh.. det er ligepræcis sådan jeg har haft det idag. Har dog bidt smerten i mig, da vi skulle ud og købe ny bil. Men nu er jeg bare afkræftet og har masser af krampe/niv omkring min livmor. 

Tak for svaret søde Tjuhl. Det var ligepræcis det jeg havde brug for at høre. 

Anmeld

8. marts 2011

Miss BananaHammock

Rebecca55 skriver:

Ved mig gjorde det slet ikke ondt, men de forberedte mig på det godt kunne begynde at bløde efterfølgende. Så tror det er normalt, men blødningen er nok ikke noget der skal fortsætte.

Krydser fingre for den bliver positiv.... og held og lykke.

Oki. De nævnte ingenting da jeg var derinde, så blev godt nok lidt overrasket. Men heldigvis bløder jeg ikke mere. 

Anmeld

8. marts 2011

oo

Miss BananaHammock skriver:

ihh.. det er ligepræcis sådan jeg har haft det idag. Har dog bidt smerten i mig, da vi skulle ud og købe ny bil. Men nu er jeg bare afkræftet og har masser af krampe/niv omkring min livmor. 

Tak for svaret søde Tjuhl. Det var ligepræcis det jeg havde brug for at høre. 

det var så lidt! jeg ved hvor vigtigt det er, at få bekræftet at tingene er helt normale i den helt vildt unormale verden behandlingen er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.