Er jeg virkelig den eneste? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

anmaj

Anonym skriver:

Jeg er sååå trist over at skrive dette.. og føler mig somså dårligt menneske.. derfor jeg er ano..

Men er blevet mor for 2 uger siden.. Og jeg ser bare alle skriver at det er så dejlig en tid, at de bare elsker det lille vidunder osv.. Jeg elsker selvfølgelig også vores.. men jeg synes slet ikke det en dans på roser og fantastisk tid... Er jeg den eneste??

Får ikke mere end nogle timers søvn i døgnet og savner egentlig tiden/nærheden med min kæreste..  føler amningen unaturlig og kan ikke lide gøre det andre steder end hjemme da jeg er så blufærdig.. er frustreret over hun er så urolig om natten og drømmer mig nogle gange tilbage til tiden før hende

Jeg kan høre du har det lidt ligesom jeg havde det...

Kan også høre du elsker dit barn på trods af frustration og tanker til før.. Men jeg havde nogle hårde første måneder hvor jeg havde lidt personligt svært men min søn led også af mavepine. Så han var heller ikke så fantastisk at være sammen med altid.

Men mit forsvandt altså igen og han bliver 2 om ca 4 måneder og ønsker ham bare lille igen... men nu bliver han snart storebror og jeg både glæder mig til en lille ny men frygter den samme skidte start..

Det behøver ikke være en dans på roser nødvendigvis. men hvis du ikke føler en ændring i din holdning skal du jo nok snakke med lægen om afhjælpning af eksempelvis dit søvnunderskud.., hadede også manglen på søvn, for det forværrer altså bare alt.

Beklager det lange svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Fru Dinesen

At blive mor er bare skide hårdt .... Og det tager tid at lære.

Syndes du skal klap dig selv på skuldren over du skriver det i et indlæg her inde og beder og hjælp, for det er desværre et tabu mellem mange mødre, at man ikke lige oplever det store kærlighedssug når bette bebsen komme ud ....

Jeg havde det på helt samme måde som du har det nu, og tror først jeg rigtig følte mig som MOR da tingene stille og roligt begynde og flaske sig ..( alså da amning virkede, jeg fik mere en 1 time søvn afgangen osv..) 

Og noget helt andet, du siger du føler det unaturligt at amme, går det helt i ged så få ikke en ned tur over det.. For en go Mor sidder ikke i brysterne 

Har selv ikke kunne amme mine ret længe 

Knusssss Linda 

Anmeld

8. marts 2011

Mka

Fisenberg skriver:

ta det roligt det er dit barn og selfølgelig elsker du det og til tider er du frustreret på alt, sådan har jeg det stadig og det er 15mdr siden jeg blev mor for første gang

naturligvis savner du nærheden med din kærste men måske må den vente lidt på sig endnu (bare ikke for længe)

du er ikke den eneste, men folk herinde har en tendens til at skrive det sukker søde og glemme noget af det andet

da jeg havde fået min datter kørte der en tråd herinde som hjalp mig meget

du kan læse den HER

jeg har lige "lært" min datter at sove igennem og jeg må sige de nætter hvor hun var rent natte terror, der drømte jeg mig også tilbage til de dage hvor jeg bare var mig og kunne sove om natten

Mille-Sofie

Sikke en god tråd du har lavet der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.