wamse skriver:
Den må max være 5 minutter lang, og ellers er emnet frit. Vi skal selv styre kameraet, og der må være alle de skuespillere vi vil have. Men vi skal optage i morgen, så derfor kan vi ikke nå at arrangere ret meget, andet end det vi kan gøre når vi mødes kl 8.15. Det behøver ikke at omhandle børn, vi bestemmer helt selv.
Det jeg lige har tænkt på er: At lave en kortfilm om selvmord. Vi filmer en pige der går ned gennem gågaden i Esbjerg. Alle andre går i fast forward, og hun så i slow motion. Man ser i nærbillede tårer trille ned af hendes kind. Det skal være i sort/hvid. Filmen ender på banegården, hvor et tog suser forbi, og med skrig eller en sang der lige passer ind der, eller noget i den stil. Hvordan lyder det?
Jeg synes, at det lyder som en rigtig god ide. Det kan blive en rigtig god film tror jeg. Men det er vigtigt at I planlægger nøje hvordan I vil filme, fra hvilke vinkler osv. Og så film en masse reallyd også, som I kan klippe ind over bagefter, og tag endelige at film sekvenserne mange gange, så I har mange klip at vælge imellem, man har altid for lidt!
Anmeld