En tur ved pusheren....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

God Chokost..............

That was a good vending, maybe we can use that in another afsnit!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

når man er syg og kaster op, så skal man ikke have ting med sukker da de udvider mavesækken og det sætter skub i sagerne... kunne det mon være det samme der sker med de søde ting hos dig mon?

Det sætter i hvert fald gang i baby! Den har sukkerchok dernede, tror jeg

Anmeld

8. marts 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Åhhh! Misundelse er en grim ting, men jeg er altså voldmisundelig lige nu! Jeg kan slet ikke have chokolade, og har ikke kunnet i mange uger. Uanset hvor lille en mængde det er, så får jeg den ondeste halsbrand!!  Men halsbrand er jo heldigvis ikke farligt, så nogle gange vælger jeg da at have det, mod at få chokolade... 

Lakrids til gengæld - dét er et hit herhjemme... 

Sjovt som det er anderledes. Da jeg tog hormoner kunne jeg ikke spise chokolade. Det smagte bare grimt. De dage er ovre

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Sjovt som det er anderledes. Da jeg tog hormoner kunne jeg ikke spise chokolade. Det smagte bare grimt. De dage er ovre

Så er det jo derfor.. Du er faktisk i underskud, så du bør spise alt det chokolade du gør!! 

Anmeld

8. marts 2011

ooo

Ni-ko-li-ne skriver:

når man er syg og kaster op, så skal man ikke have ting med sukker da de udvider mavesækken og det sætter skub i sagerne... kunne det mon være det samme der sker med de søde ting hos dig mon?

Se, det vidste jeg ikke.

Det er meget muligt at det er det, der sker når jeg spiser slik og kage.

Anmeld

8. marts 2011

sarahb

uhhhh det ligner ,muuummmmmssss skildpadder marabou osv osv.. My favorite...

Anmeld

8. marts 2011

Jules

Piv..... Jeg er sukkerfri på 2 dag idag.... Vrææællll.... Jeg har brug for min COLA.....

Anmeld

8. marts 2011

oo

HAHAHAHAHA!!! that's my cat

og Metchen...må jeg anbefale dig at spise rocky mountain marshmellows - de er søde og sukkerklistrede MEN de smager lige så fantastisk når de kommer op igen som da de gled ned, så man får faktisk dobbeltop for pengene

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Tjuhl skriver:

HAHAHAHAHA!!! that's my cat

og Metchen...må jeg anbefale dig at spise rocky mountain marshmellows - de er søde og sukkerklistrede MEN de smager lige så fantastisk når de kommer op igen som da de gled ned, så man får faktisk dobbeltop for pengene

Hvor er du god!! Låååve it!

Anmeld

8. marts 2011

-Milla-

Hehe fedt.... Dejligt at vide man ikke er den eneste, som er FULDSTÆNDIG addicted to CHOKOLADE.
Jeg har virkelig ikke nogen rygrad, når trangen melder sig, og alt andet duer bare ikke. Lidt lækker frugt er ok til at starte med, men er ikke tilfreds før jeg har fået mit choko-fix.
Desværre, betaler jeg prisen ved konstant at blomstre i ansigtet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.