En tur ved pusheren....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

otlitrom

Ja, det er hvad der sker, når man lige slår et smut forbi pusheren

Kitty, 25+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

JEG MANGLER MIT FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIX

Anmeld

8. marts 2011

ChatH

kitty skriver:

Ja, det er hvad der sker, når man lige slår et smut forbi pusheren

Kitty, 25+0

århhh guf!! jeg har lige ædt et tørt stk. chokolade

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Nu passer du lige på at blodtrykket ikke bliver så lavt at du dratter om!!!

Anmeld

8. marts 2011

ooo

Jeg håbede sådan at jeg ville se et billede med masser af slik. Mmmm, så kan jeg gå og drømme om det resten af dagen.Uh, det ser godt ud.

By the way, al den tyrkiste peber jeg konsummerede den anden dag, røg op igen. Jeg kan åbenbart ikke have de der søde ting, men det sætter jo ikke en stopper for selve sliktrangen. Dilemma!!!

Anmeld

8. marts 2011

otlitrom

Metchen skriver:

Jeg håbede sådan at jeg ville se et billede med masser af slik. Mmmm, så kan jeg gå og drømme om det resten af dagen.Uh, det ser godt ud.

By the way, al den tyrkiste peber jeg konsummerede den anden dag, røg op igen. Jeg kan åbenbart ikke have de der søde ting, men det sætter jo ikke en stopper for selve sliktrangen. Dilemma!!!

Mon det kan være lakridsen? Jeg kan slet ikke have lakrids her under graviditeten. Jeg elsker eller piratos, men jeg får sådan halsbrand af det

Jeg har rygrad som kogt spagetthi med slik og chokolade for tiden! Jeg spiser ALT der er i nærheden af mig! Og når man så ved at der er tilbud på de marabou-bar's, som jeg æææælsker i Bilka, så kan jeg ikke lade være med at køre ind forbi, på vej hjem

Anmeld

8. marts 2011

ooo

kitty skriver:

Mon det kan være lakridsen? Jeg kan slet ikke have lakrids her under graviditeten. Jeg elsker eller piratos, men jeg får sådan halsbrand af det

Jeg har rygrad som kogt spagetthi med slik og chokolade for tiden! Jeg spiser ALT der er i nærheden af mig! Og når man så ved at der er tilbud på de marabou-bar's, som jeg æææælsker i Bilka, så kan jeg ikke lade være med at køre ind forbi, på vej hjem

Tror næsten ikke at det kan være lakridsen, da noget af det eneste slik jeg kan have er lakerol. Det ryger der til gengæld også absurde mængder ned af.

Uhmmm, de der marabou barer med mælkechokolade, det er bare noget af det bedste. God chokostil.

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Åhhh! Misundelse er en grim ting, men jeg er altså voldmisundelig lige nu! Jeg kan slet ikke have chokolade, og har ikke kunnet i mange uger. Uanset hvor lille en mængde det er, så får jeg den ondeste halsbrand!!  Men halsbrand er jo heldigvis ikke farligt, så nogle gange vælger jeg da at have det, mod at få chokolade... 

Lakrids til gengæld - dét er et hit herhjemme... 

Anmeld

8. marts 2011

anna-jonas

God Chokost..............

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Tror næsten ikke at det kan være lakridsen, da noget af det eneste slik jeg kan have er lakerol. Det ryger der til gengæld også absurde mængder ned af.

Uhmmm, de der marabou barer med mælkechokolade, det er bare noget af det bedste. God chokostil.

når man er syg og kaster op, så skal man ikke have ting med sukker da de udvider mavesækken og det sætter skub i sagerne... kunne det mon være det samme der sker med de søde ting hos dig mon?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.