Og der var liv! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Maalene

Aaaarmen, hvor er det altså bare fantastisk at læse

Sikke en sød lille snuskemås I venter jer - ligner h*n rigtig ligger og hygger sig trygt og godt inde i mors varme mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Aaaarmen, hvor er det altså bare fantastisk at læse

Sikke en sød lille snuskemås I venter jer - ligner h*n rigtig ligger og hygger sig trygt og godt inde i mors varme mave

Mange mange tak, søde!  Ja, tror bestemt at jeg har bygget den helt perfekte luksuslejlighed til baby!

Anmeld

8. marts 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Mange mange tak, søde!  Ja, tror bestemt at jeg har bygget den helt perfekte luksuslejlighed til baby!

Det er jeg helt sikker på

Anmeld

8. marts 2011

sweet

MaybeBaby skriver:

Det var jo den mest fantastiske oplevelse ever!

Et hjerte der bare bankede derud af, og en baby der drillede damen. Når hun bankede på maven for at få baby til at flytte sig, lå h*n fuldstændig stille. Resten af tiden smaskede h*n afsted og brugte benene til at sætte af med, så der var bare gang i baby!

Og at det er verdens sejeste baby kan jo så ses på billedet nedenfor, hvor h*n rigtig giver den som "Power to the people* fortaler!

Min termin blev flyttet til to dage før, så jeg er i dag 12+2 og har termin d. 18/9. Og nu er de sidste blevet fortalt det, så nu er det officielt!

/Mette - helt forelsket og kan slet ikke forstå det.

tillykke tillykke

Anmeld

8. marts 2011

Kruse90

Hvor er det fuldstændig fantastisk

Tillykke med en veloverstået NF

Smuk lille baby

Anmeld

8. marts 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Tillykke

Jamen så er vi en mindre der har termin d 20, men ak, det må da være super dejligt, at man for "for korte" graviditeten, så kommer babes lidt før.

Ja, jeg havde jo så den opfattelse, at de fleste fik deres termin flyttet lidt tilbage, så blev noget overrasket, da hun sagde 2 dage! Men derfor kan du jo sagtens nå at føde før mig jo

Anmeld

8. marts 2011

-Milla-

Tillykke, og super fint billede.

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, jeg havde jo så den opfattelse, at de fleste fik deres termin flyttet lidt tilbage, så blev noget overrasket, da hun sagde 2 dage! Men derfor kan du jo sagtens nå at føde før mig jo

Sikkert nok.

Dejligt at du blev rykket frem. Det sjove er, da jeg var til tryghedsscannig var den ene 7+4 og den anden 7+1 (svare idag til 12+1 og 11+5). Og igår fik vi så bekræftet, at der altså er størrelses forskel på dem. Så glæder mig helt vildt til mandag, om jeg bliver rykket, hvor stor de er og ikke mindst, hvorfor der allerede er forskel.

Anmeld

8. marts 2011

MaybeBaby

Kruse90 skriver:

Hvor er det fuldstændig fantastisk

Tillykke med en veloverstået NF

Smuk lille baby

Mange mange tak - Ja, der var lidt tårer blandt alle de glade følelser og lettelsen over at det hele så så fint ud!  Så det har været en dag fyldt med følelser!

Anmeld

8. marts 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Sikkert nok.

Dejligt at du blev rykket frem. Det sjove er, da jeg var til tryghedsscannig var den ene 7+4 og den anden 7+1 (svare idag til 12+1 og 11+5). Og igår fik vi så bekræftet, at der altså er størrelses forskel på dem. Så glæder mig helt vildt til mandag, om jeg bliver rykket, hvor stor de er og ikke mindst, hvorfor der allerede er forskel.

Ej, det var da egentlig vildt!  Det er jo noget af en forskel... Uha, det bliver du nødt til at holde mig opdateret om. OG hvad det lige får af konsekvenser eller om det er helt normalt. Spørgsmålene er mange! Spændende spændende spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.