Og der var liv! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

MaybeBaby

Det var jo den mest fantastiske oplevelse ever!

Et hjerte der bare bankede derud af, og en baby der drillede damen. Når hun bankede på maven for at få baby til at flytte sig, lå h*n fuldstændig stille. Resten af tiden smaskede h*n afsted og brugte benene til at sætte af med, så der var bare gang i baby!

Og at det er verdens sejeste baby kan jo så ses på billedet nedenfor, hvor h*n rigtig giver den som "Power to the people* fortaler!

Min termin blev flyttet til to dage før, så jeg er i dag 12+2 og har termin d. 18/9. Og nu er de sidste blevet fortalt det, så nu er det officielt!

/Mette - helt forelsket og kan slet ikke forstå det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Nanastep

MaybeBaby skriver:

Det var jo den mest fantastiske oplevelse ever!

Et hjerte der bare bankede derud af, og en baby der drillede damen. Når hun bankede på maven for at få baby til at flytte sig, lå h*n fuldstændig stille. Resten af tiden smaskede h*n afsted og brugte benene til at sætte af med, så der var bare gang i baby!

Og at det er verdens sejeste baby kan jo så ses på billedet nedenfor, hvor h*n rigtig giver den som "Power to the people* fortaler!

Min termin blev flyttet til to dage før, så jeg er i dag 12+2 og har termin d. 18/9. Og nu er de sidste blevet fortalt det, så nu er det officielt!

/Mette - helt forelsket og kan slet ikke forstå det.

Tillykke med en veloverstået NF - og tillykke med den lille bandit

Anmeld

8. marts 2011

MaybeBaby

Nanastep skriver:

Tillykke med en veloverstået NF - og tillykke med den lille bandit

Mange tak. Åh, det var jo helt fantastisk! Skønt skønt - glæder mig til at se baby igen i april

Anmeld

8. marts 2011

Low

Ej hvor dejligt 

Anmeld

8. marts 2011

Nanastep

MaybeBaby skriver:

Mange tak. Åh, det var jo helt fantastisk! Skønt skønt - glæder mig til at se baby igen i april

husker det som var det igår - det er en helt unik oplevelse, nu venter jeg bare på min store dreng ville komme ud 38+4

Anmeld

8. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med det blinkende hjerte og den dejlige oplevelse

Anmeld

8. marts 2011

Happiness

Dejligt med en veloverstået NF. Tillykke med det!

Og godt med en lille spællemand/dame

SIkke et fint billede I fik med jer.

Anmeld

8. marts 2011

signe.

Tillykke.! Dejligt alt så fint ud

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Nåååårrr baby tillykke...

Anmeld

8. marts 2011

Kofoed.

Tillykke

Jamen så er vi en mindre der har termin d 20, men ak, det må da være super dejligt, at man for "for korte" graviditeten, så kommer babes lidt før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.