Vores postbud :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

TbCp

kitty skriver:

Det er da livsglæde! Og i det her vejr gad jeg faktisk godt være postbud!

Ja det må da være fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

AnneBJ

Haha hvor hyggeligt! Her er der også kun scooteren til at fortælle om der er post eller ej... I dag kom han til gengæld selv op på første sal med pakken for "jeg havde luret, at du er ret gravid efterhånden"... Jamen tak for det!

(Buschaufføren jeg kører med, hvis jeg tager rutebilen til mine svigerforældre fredag eftermiddag, kunne til gengæld godt lyde som dit inder-postbuds bror... )

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Haha hvor hyggeligt! Her er der også kun scooteren til at fortælle om der er post eller ej... I dag kom han til gengæld selv op på første sal med pakken for "jeg havde luret, at du er ret gravid efterhånden"... Jamen tak for det!

(Buschaufføren jeg kører med, hvis jeg tager rutebilen til mine svigerforældre fredag eftermiddag, kunne til gengæld godt lyde som dit inder-postbuds bror... )

Sikke da en service!!!

Anmeld

8. marts 2011

Jules

Hvor cool! Vores er en sur starut 

Anmeld

8. marts 2011

Vingummien

Hehe må være dejligt på en dårlig dag, så får man da lidt smil på læben

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Jules skriver:

Hvor cool! Vores er en sur starut 

Ja han er bare så sød altså

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Hehe må være dejligt på en dårlig dag, så får man da lidt smil på læben

Det gør man nemlig!

Anmeld

8. marts 2011

oo

hvor fedt! mit postbud er så sød, lige at åbne hoveddøren og lægge pakker og breve indenfor på trappen fordi han ved jeg er blevet mor og ikke altid kan komme når han banker på (men han har også kommenteret mængden af pakker jeg modtager )

Anmeld

8. marts 2011

Klumpe-dumpe

Hvor skønt med lidt forårs pippen :)

Jeg har ingen andelse om hvordan vores postbus ser ud.... Om det er en en mand eller kvinde :/

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

hvor fedt! mit postbud er så sød, lige at åbne hoveddøren og lægge pakker og breve indenfor på trappen fordi han ved jeg er blevet mor og ikke altid kan komme når han banker på (men han har også kommenteret mængden af pakker jeg modtager )

Heh Dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.