Vores postbud :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

TbCp

Hahahaha vi har simpelthen så fantastisk et postbud Han er så sjov.... jeg tror han er inder... når han kommer kørende på sin postknallert så skrrrråååååååler han helt vildt!!!

Altså han lægger virkelig følelse i... jeg kan ikke lade være med at grine lidt af ham...

Og man er aldrig i tvivl om hvornår posten kommer

Men det vejr her lægger da også op til dejlige sange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg lytter bare efter scooteren.... gid vores postbud gad at synge lidt!

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg lytter bare efter scooteren.... gid vores postbud gad at synge lidt!

Jamen altså han er bare SÅ fantastisk!!! Meget sødere en den sure dame vi havde før!

Anmeld

8. marts 2011

ooo

Jamen det er da også dejligt at starte dagen med en lille sang.

Synes du skal åbne døren næste gang han kommer, og skråle med på sangen. Simpelthen lave en lille duet.

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Metchen skriver:

Jamen det er da også dejligt at starte dagen med en lille sang.

Synes du skal åbne døren næste gang han kommer, og skråle med på sangen. Simpelthen lave en lille duet.

Han havde pakker med til mig idag, så jeg skulle faktisk åbne døren... men er bange for at jeg ville have givet ham et hjertestop hvis jeg havde brølet ham lige ud i hovedet idet jeg åbnede døren

Anmeld

8. marts 2011

ooo

TbCp skriver:

Han havde pakker med til mig idag, så jeg skulle faktisk åbne døren... men er bange for at jeg ville have givet ham et hjertestop hvis jeg havde brølet ham lige ud i hovedet idet jeg åbnede døren

Narj, det ville jeg godt se, hvis du gjorde det. Du får en femmer hvis du gør det næste gang, og optager det så vi andre kan se det herinde.

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Metchen skriver:

Narj, det ville jeg godt se, hvis du gjorde det. Du får en femmer hvis du gør det næste gang, og optager det så vi andre kan se det herinde.

Hahahahahaha

Anmeld

8. marts 2011

ChatH

vi har en løbende pakkepost. det er satme ligefør han løber inde i bilen også og så hedder han boye

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

CVVE skriver:

vi har en løbende pakkepost. det er satme ligefør han løber inde i bilen også og så hedder han boye

Hahahaha

Anmeld

8. marts 2011

otlitrom

Det er da livsglæde! Og i det her vejr gad jeg faktisk godt være postbud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.