Morgenmad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

tasha33

her spiser vi lune boller og de små spiser havregrød, sidder altid ved spisebordet i køkkenet. har 2 spiseborde og det andet er i stuen bruges endelig kun når vi har gæster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi spiser ved spisebordet, her foregår alle vores måltider sammen, hvis vi da ikke er på tur:).

Synes det er vigtigt vi har god tid til at spise om morgenen, og kunne aldrig finde på at placere dem foran fjernsynet mens de spiser.

Det er meget forskelligt hvad vi får, det kan være havregrød, yoghurt, havrefras, cornflakes og engang imellem franskbrød.

Rikke.

Anmeld

9. oktober 2008

A.

hehe nogen gang i sengen nogen gang på sofaen helt ærlig han er kun 4mdr gammel :)) men når den tid kommer så skal han spise ved spisebord jeg kun ikke drømme om at han skulle spise i sengen:)eller andre steder end spisebord..

Anmeld

9. oktober 2008

Honningblomst

Tak for jeres svar...kan se det er meget blandet hvordan vi hver især vælger at gøre.
Jeg har valgt som jeg har, for at give mine drenge en rolig morgen som de kan lide det og samtidig selv overleve....puha, synes der er knald på.

Knus Eva...som nok ikke er så konservativ omkring hvor og hvordan vi indtager føde...;)

Anmeld

9. oktober 2008

MorCamilla

Vi spiser morgenmad ved spisebordet, mest fordi vi ikke har et køkkenbord...

Anmeld

10. oktober 2008

M&F&C

Her foregår amning i sofaen - og derfor "morgenmad" ved sofabordet :) Bagefter ligger vi lige og "snakker" og ser tv, da Frederikke åbenbart har det som sin mor. Der skal lige bruges tid på at være ordentlig vågen inden vi går igang med alt for meget :D

(H) Malene, som er STORT b-menneske :$

Anmeld

10. oktober 2008

SaNiNa

her indtager vi morgenmaden i sofaen gør vi osse med aftensmaden. vi ser som regl freinds når vi spiser.
Vores spisebord bruger vi faktisk kun når vi har gæster ellers flyder det med papir... og katte

Når vi den lille og skal spise samtidig med os flytter vi nok op til spisebordet

Anmeld

10. oktober 2008

Katjaro

Her er mad i sengen bandlyst (manden hader krummer i sengen).

At spise mad ved sofa bordet er noget man kan gøre fra den dag man er flyttet hjemmefra og selv kan bestemme og indtil man har fået børn ;) Og tro mig - mangen et måltid er indtaget ved sofabordet :))

Men mener faktisk at det med at sidde foran fjerneren og spise (som jo oftest er grunden til at man sidder i sofaen) er en no no når man har fået barn/børn

Hilsen Katja

Anmeld

10. oktober 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

At spise mad ved sofa bordet er noget man kan gøre fra den dag man er flyttet hjemmefra og selv kan bestemme og indtil man har fået børn ;) Og tro mig - mangen et måltid er indtaget ved sofabordet :))

Men mener faktisk at det med at sidde foran fjerneren og spise (som jo oftest er grunden til at man sidder i sofaen) er en no no når man har fået barn/børn

Hilsen Katja

Åhr, det er da hyggeligt.....aftensmad her er ved bordet alle, men hygge slappe af morgenmad i sengen med tegnefilm, det er da skønt...(L)

Anmeld

10. oktober 2008

twinboys

Eva skriver:

Katjaro skriver:

Hilsen Katja

Åhr, det er da hyggeligt.....aftensmad her er ved bordet alle, men hygge slappe af morgenmad i sengen med tegnefilm, det er da skønt...(L)

Det lyder hyggeligt... Men øllebrød der pludselig ryger i sengen er ikke så lækkert... Så vi spiser morgenmad i køkkenet..

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.