Morgenmad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mine/mit får morgenmad:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.811 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. oktober 2008

Honningblomst

Hvor spiser jeres børn morgenmad....og hvad spiser de, hvis de spiser morgenmad??

Mine drenge får morgenmad på sengen...for tiden får den lille rugbrød, den store hjemmebagte grovboller og den mellemste, han vil som regel ikke have morgenmad, men i morges spiste han en bolle med ost.
Så de hygger oppe i sengen med deres morgenmad imens de ser tv...og om aftenen, så fjerne vi krummer..;)

knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Tullebobs

Lyder hyggeligt med morgenmad på sengen

Her spises der morgenmad i sofaen, mens vi ser morgenhår i TV. Jeg sidder for det meste sammen med ham, og så hygger vi - dejlig start på dagen, synes vi;) Simon spiser grovbolle eller rugbrød med ost -eller leverpostej som er hans alltime ynglingspålæg

(H) fra Trine

Anmeld

9. oktober 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Min søn Sofus (1,5 år) spiser morgenmad sammen med os (sine forældre) ved spisebordet i vores køkken alrum. Han får havregrød med banan, min mand spiser franskbrød og jeg spiser rugbrød, havregryn eller græsk youghurt med müsli og frugt.

Vi hygger os meget om morgenen, men vi er også så heldige, at vi har masser af tid. Min mand kører altid Sofus i dagpleje ca. 8.30, hvor jeg kører på universitetet. (På nær torsdag hvor jeg kører hjemmefra kl. 6, for at være i Odense på Uni kl. 8)

Mvh. Line.

Anmeld

9. oktober 2008

A.I.G.

Her spiser vi i køkkenet/spisebordet og det er havregryn kosten står på her - for os alle.

Når vi er i sommerhus spiser Augusta altid morgenmad ved sofabordet foran fjernsynet, og Ella står der nok også om 2 minutter.

Anette

Anmeld

9. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
ALTID ved køkkenbordet - og det gælder for alle måltider. Det eneste der må spises i stuen/andre steder er snacks

pt består morgenmaden af enten havregrød eller øllebrød

:) og (H)

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

Her spiser vi ALTID morgenmad ved spisebordet. Alle måltider foregår ved spisebordet. Indimellem kan de godt få lov at spise en frugt eller en bolle i sofaen, mens de ser Teletubbies, men ellers spiser vi aldrig foran TV'et. Det har noget at gøre med, at det er vigtigt for mig ikke at lære børnene, at man skal hygge=spise foran TV'et med mad. Det gjorde vi altid derhjemme og i dag kan jeg næsten ikke se tv uden hygge=slik. Så det handler, for mig, om ikke at viderefører mine dårlige vaner, som jeg selv kæmper for at slippe af med :$ Til morgenmad får de havregryn med mælk på, og nogle dage med rosiner eller kiwi på. Lone

Anmeld

9. oktober 2008

Fam. Madsen

hmm men søn får sin morgenmad i mens ´vi sidder i sofaen. og hans morgen mad består af MME. han er kun 4mdr. min morgenmad består af rugbrød:D:D

Anmeld

9. oktober 2008

fam.4xc

Her spiser vi morgen mad ved sofa bordet både hverdag og weekend... :)

Tit spiser begge piger havregryn med mælk og måske et stykke toastbrød.

I morges spiste Caroline en lille æske choko pops vi lige havde og 1/2 toastbrød med smør......... Catrine fik havregryn med mælk og resten af toastbrødet uden noget;)

Lige om snart skal de de fleste dage spise morgen mad i inst... og der hedder det vist rugbrød eller havregrød og hvis ik de blot kan få havregryn så tror jeg de vælger rugbrøddet :P

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

Her spiser vi alle sammen ved spisebordet... Nogen morgner er der drøn på og så springer vi morgenmaden over så vi ikke skal stresse og så spiser de i børnehaven eller sfo'en ... tit vil de helst vente med at spise til de kommer der over... I weekenderne spiser vi alle 5 sammen og der står den altid på morgenbrød fra bageren og et blødkogt æg :) Knus Pia.

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

Ja her står den på kellogs k til min mand og jeg og drengene sidder på køkkenbordet eller barstolene og får deres øllebrød laver på mælk og en god klat smør i...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.