toårsundersøgelsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

ChatH

Milka skriver:

... er da lidt opreklameret, er den ikke?

nå -- pigerne er "store og flotte" og måler og vejer hhv 88cm/13kg og 89cm/14kg. 

de har begge så meget voks i ørerne at lægen ikke kunne se deres trommehinder (luca mere end lilja), så nu skal jeg på apoteket og købe sådan en gummidup til at fjerne det med. det kan meget vel være derfor luca lader til at have nedsat hørelse. hvis det ikke gør en forskel, skal vi til ørelægen.

luca har virket mere frisk de sidste par dage, så jeg ved ikke om der er noget. hos lægen gik hun på opdagelse i alle skufferne og lavede et værre rod (med et lumsk smil på læben) -- så kunne jeg kende hende igen 

ihhh hvor er de fine dine tøser... nogen store nogen

men jo det er lidt opreklameret. håber det bare er voks der er i ørerne og ikke andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

AnneBJ

Milka skriver:

man siger jo at man har nået halvdelen af sin højde når man er to. hvis det er rigtigt bliver pigerne op mod 180 

Super at alt gik fint! Det kunne da være rart hvis det "bare" er voks der driller...

Den højde jeg burde have, ifølge det med de to år, er ca. 175... Jeg er en 168 på gode dage (ellers kun 167, men synes det er et grimt tal...) så når sliktrangen overmander mig, giver jeg af og til efter og tænker, at det jo er udmærket tidsfordriv mens jeg venter på de sidste 7 centimeter... Er der nogle der ved hvor længe man skal vente/hvor sent man kan forvente de kommer?

Anmeld

8. marts 2011

Jules

Milka skriver:

... er da lidt opreklameret, er den ikke?

nå -- pigerne er "store og flotte" og måler og vejer hhv 88cm/13kg og 89cm/14kg. 

de har begge så meget voks i ørerne at lægen ikke kunne se deres trommehinder (luca mere end lilja), så nu skal jeg på apoteket og købe sådan en gummidup til at fjerne det med. det kan meget vel være derfor luca lader til at have nedsat hørelse. hvis det ikke gør en forskel, skal vi til ørelægen.

luca har virket mere frisk de sidste par dage, så jeg ved ikke om der er noget. hos lægen gik hun på opdagelse i alle skufferne og lavede et værre rod (med et lumsk smil på læben) -- så kunne jeg kende hende igen 

Godt du kan kende Luca igen 

Jo det er vel mest kun for vægt og længde er det ikke??? 

Anmeld

8. marts 2011

JustAnotherName

Jeg har prøvet at have ørevoks som dækkede for tromhinden. Det var faktisk ret generende/ubehageligt og også en smule smertefuldt. Endte da med at måtte til læge og have spulet øret  .....Så helt ærligt, så tror jeg bestemt at der kan være en sammenhæng mellem dét i ørerne og det dårlige humør. Man kunne da ihvertfald håbe, at det er DERFOR, og at der nu kan gøres noget, så hun igen kan blive sit gode, gamle, glade jeg.

Knusere herfra os 

Anmeld

8. marts 2011

Milka

JustAnotherName skriver:

Jeg har prøvet at have ørevoks som dækkede for tromhinden. Det var faktisk ret generende/ubehageligt og også en smule smertefuldt. Endte da med at måtte til læge og have spulet øret  .....Så helt ærligt, så tror jeg bestemt at der kan være en sammenhæng mellem dét i ørerne og det dårlige humør. Man kunne da ihvertfald håbe, at det er DERFOR, og at der nu kan gøres noget, så hun igen kan blive sit gode, gamle, glade jeg.

Knusere herfra os 

jeg købte sådan en dims til at skylle øret med på apoteket og gjorde det på luca her til aften - hun græd og græd og jeg blev ved og ved fordi lægen sagde man skulle gøre det ret mange gange. der kom ikke noget ud.

senere finder jeg ud af at hvis temperaturen på vandet er forkert kan man blive skidt af det. prøvede på migselv og det der føles som lunken vand er faktisk ret koldt i øret - jeg blev vildt svimmel og fik kvalme.

så nu er jeg ualmindelig ked af hvad jeg har udsat luca for 

tror vi må til ørelægen og få det ordnet ...

Anmeld

8. marts 2011

JustAnotherName

jeg købte sådan en dims til at skylle øret med på apoteket og gjorde det på luca her til aften - hun græd og græd og jeg blev ved og ved fordi lægen sagde man skulle gøre det ret mange gange. der kom ikke noget ud.

senere finder jeg ud af at hvis temperaturen på vandet er forkert kan man blive skidt af det. prøvede på migselv og det der føles som lunken vand er faktisk ret koldt i øret - jeg blev vildt svimmel og fik kvalme.

så nu er jeg ualmindelig ked af hvad jeg har udsat luca for 

tror vi må til ørelægen og få det ordnet ...

åååhh gud nej da.... Havde lægen slet ikke fortalt jer det?!? (BÅTNAKKE!!)

Ja, man bliver hundehamrende svimmel. Ikke nok med at vandet skal have en helt bestemt temperatur, så skal det også skylles i en bestemt vinkel. Inde i øret sidder jo netop ballance-centret, og man kan blive MEGET svimmel, og faktisk også komme til at kaste op af det.

Jeg syntes overhovedet ikke at d t er en opgave at blive sendt hjem og gøre selv. Og jeg syntes det er DÅRLIGT at du ikke har fået bedre vejledning og information inden.

Det var synd for Luca  ....Men det er ikke din skyld, for du gjorde det jo kun i den bedste mening, for at hjælpe hende.
Men lægen burde altså lige få en lille røffel  

BARE ROLIG - Der er ingen skader sket!!
Men jeg kan GODT forstå, at Luca græd og ikke syntes om det.

Anmeld

8. marts 2011

Milka

JustAnotherName skriver:

åååhh gud nej da.... Havde lægen slet ikke fortalt jer det?!? (BÅTNAKKE!!)

Ja, man bliver hundehamrende svimmel. Ikke nok med at vandet skal have en helt bestemt temperatur, så skal det også skylles i en bestemt vinkel. Inde i øret sidder jo netop ballance-centret, og man kan blive MEGET svimmel, og faktisk også komme til at kaste op af det.

Jeg syntes overhovedet ikke at d t er en opgave at blive sendt hjem og gøre selv. Og jeg syntes det er DÅRLIGT at du ikke har fået bedre vejledning og information inden.

Det var synd for Luca  ....Men det er ikke din skyld, for du gjorde det jo kun i den bedste mening, for at hjælpe hende.
Men lægen burde altså lige få en lille røffel  

BARE ROLIG - Der er ingen skader sket!!
Men jeg kan GODT forstå, at Luca græd og ikke syntes om det.

føler mig virkelig også dårligt informeret, det kræver jo en hel del ekspertise at gøre det 

har lige set 'hævnen' og den fik mig til at tude og nu kan jeg bare ikke holde op igen, stakkels luca, vrææææææl 

Anmeld

8. marts 2011

JustAnotherName

føler mig virkelig også dårligt informeret, det kræver jo en hel del ekspertise at gøre det 

har lige set 'hævnen' og den fik mig til at tude og nu kan jeg bare ikke holde op igen, stakkels luca, vrææææææl 

Sååårhhh  

Jeg håber at en læge/ørelæge kan få det ordnet én gang for alle, så hun ikke skal have det træls med dét mere. Det vil være ubehageligt uanset om det er dig eller en læge der gør det. Men det er bare ikke rimeligt, at du skal stå og kæmpe med det, når det ikke BARE LIGE SÅDAN er noget man gør!

Jeg er ærligt talt lidt paf over, at du kan blive sendt hjem og skulle ordne det selv, uden at få det forklaret grundigt først .....I det hele taget, at du selv skulle gøre det overhovedet på sådan en lille én. Det syntes jeg virker helt forkert! ......men jeg ved det jo også KUN FORDI at jeg selv har prøvet det. Ellers ville jeg jo heller ikke have anet en dyt om det. Og hvis én af mine piger skulle have øret skyllet, så ville jeg gå til lægen med det, fremfor selv at skulle ordne det - det er helt sikkert!

Men du skal ikke have dårlig samvittighed. Du gjorde det i bedste mening.

Anmeld

8. marts 2011

Milka

JustAnotherName skriver:

Sååårhhh  

Jeg håber at en læge/ørelæge kan få det ordnet én gang for alle, så hun ikke skal have det træls med dét mere. Det vil være ubehageligt uanset om det er dig eller en læge der gør det. Men det er bare ikke rimeligt, at du skal stå og kæmpe med det, når det ikke BARE LIGE SÅDAN er noget man gør!

Jeg er ærligt talt lidt paf over, at du kan blive sendt hjem og skulle ordne det selv, uden at få det forklaret grundigt først .....I det hele taget, at du selv skulle gøre det overhovedet på sådan en lille én. Det syntes jeg virker helt forkert! ......men jeg ved det jo også KUN FORDI at jeg selv har prøvet det. Ellers ville jeg jo helelr aldrig ane det. Og hvis én af mine piger skulle have øret skyllet, så ville jeg gå til lægen med det, fremfor selv at skulle ordne det - det er helt sikkert!

Men du skal ikke have dårlig samvittighed. Du gjorde det i bedste mening.

det vides jo heller ikke om der er noget med øret. hun kunne jo ikke se trommehinden. tænk hvis jeg har stået og spulet en mellemøresbetændelse 

Anmeld

8. marts 2011

Milka

JustAnotherName skriver:

tak for sludderen og fordi du lige var der  godnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.