toårsundersøgelsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Milka

... er da lidt opreklameret, er den ikke?

nå -- pigerne er "store og flotte" og måler og vejer hhv 88cm/13kg og 89cm/14kg. 

de har begge så meget voks i ørerne at lægen ikke kunne se deres trommehinder (luca mere end lilja), så nu skal jeg på apoteket og købe sådan en gummidup til at fjerne det med. det kan meget vel være derfor luca lader til at have nedsat hørelse. hvis det ikke gør en forskel, skal vi til ørelægen.

luca har virket mere frisk de sidste par dage, så jeg ved ikke om der er noget. hos lægen gik hun på opdagelse i alle skufferne og lavede et værre rod (med et lumsk smil på læben) -- så kunne jeg kende hende igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

nå -- pigerne er "store og flotte" og måler og vejer hhv 88cm/13kg og 89cm/14kg. 

de har begge så meget voks i ørerne at lægen ikke kunne se deres trommehinder (luca mere end lilja), så nu skal jeg på apoteket og købe sådan en gummidup til at fjerne det med. det kan meget vel være derfor luca lader til at have nedsat hørelse. hvis det ikke gør en forskel, skal vi til ørelægen.

luca har virket mere frisk de sidste par dage, så jeg ved ikke om der er noget. hos lægen gik hun på opdagelse i alle skufferne og lavede et værre rod (med et lumsk smil på læben) -- så kunne jeg kende hende igen 

vi skal til 2 års undersøgelse i næste uge (Nikolines mor glemte den første tid!!!)

store flotte tøser! dejligt!!

og godt at høre at det måske "bare" er ørevoks der spiller Luca et pus...

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Milka skriver:

Det er da nogle lange piger er det ikke???

Håber øredimsen hjælper så i slipper for flere problemer

Anmeld

8. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

vi skal til 2 års undersøgelse i næste uge (Nikolines mor glemte den første tid!!!)

store flotte tøser! dejligt!!

og godt at høre at det måske "bare" er ørevoks der spiller Luca et pus...

ej altså, nikolines mor!!! 

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

ej altså, nikolines mor!!! 

jaaaaah i know..... pinligt!!!!

Anmeld

8. marts 2011

Milka

TbCp skriver:

jo 

hilsen camilla, 164 cm

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Milka skriver:

jo 

hilsen camilla, 164 cm

Anmeld

8. marts 2011

Milka

TbCp skriver:

man siger jo at man har nået halvdelen af sin højde når man er to. hvis det er rigtigt bliver pigerne op mod 180 

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Milka skriver:

man siger jo at man har nået halvdelen af sin højde når man er to. hvis det er rigtigt bliver pigerne op mod 180 

WOW!

Anmeld

8. marts 2011

anna-jonas

Ida er en lille skid på 82 cm. og 11.3 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.