Fru Nielsen skriver:
Havde da selvfølgelig også helst været det foruden, men nu de er der jamen så kan jeg ligeså godt se det positive i det... Kan jo ikke rigtig ændre på at de er der uanset hvor meget jeg så end tænker over det. Så gider ikke bruge tid og kræfter på at være træt af dem....
Jeg er meget afslappet omkring både hænge babser og strækmærker, det rør mig helt ærlig ikke.... Ville det måske gøre hvis jeg viste min mand syntes det var utiltrækkende!
Ok..Jeg har aldrig spekuleret over hvad andre mente/mænd mente om min krop...men hvis jeg ikke selv er glad for det jeg ser så gør jeg noget ved det...jeg har det bedst med at være aktiv og føle mig sund ogs e sund ud...Men hvad andre mener om hvordan jegs er ud, det ændrer jo ikke noget ved hvad jeg selv mener...og på samme måde er jeg helt ligeglad med hvordan andre ser ud, altså, det har jo ingen betydning hvis de da bare har det godt.
Det der er svært er alle dem der brokker sig men intet gør...det kan godt gøre mig en smule træt....så jeg synes det er super at enten accepetere tingenes tilstand eller gøre noget for at ændre dem.
Anmeld