Første strækmærke - ØV!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Fru Nielsen

Åhhh hold op med dit pjat.....

Tænk sig, når du har født har du et evigt minde om en skøn graviditet og bevis på dit dejlige barn  Så betyder de strækmærker pludselig ikke så meget....

Jeg har rigtig mange, som jeg fik under min første graviditet for 4 år siden. Og jeg ser dem helt ærlig aldrig. Og det er jo ofte en af de ting som høre sig med til at være gravid.....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Anette&Sophia

Julymama skriver:

Tror du at fed creme er bedre end olie ? Lige nu er det nemlig olien jeg bruger men altså den virker åbenbart ikke . Så måske en fed creme er bedre ?

altså nu er jeg første gangs gravid, og kun 4+5, så er ikke så meget inde i alt det der endnu
- men når jeg ordner føder og hænder, så gør jeg sådan, og det hjælper meget med at fugte huden op

Anmeld

8. marts 2011

Julymama

anetteb skriver:

altså nu er jeg første gangs gravid, og kun 4+5, så er ikke så meget inde i alt det der endnu
- men når jeg ordner føder og hænder, så gør jeg sådan, og det hjælper meget med at fugte huden op

Nåår, hihi jaa det er jeg nemlig os  ..

Hmm , jamen jeg prøver en creme , når nu ikke olien har virket

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Julymama skriver:

Så kom det . Er kun 21+5 henne , og har nu modtaget mit første strækmærke på maven . SURT !! Foran , på den nederste del af maven .. 

Håber godt nok ikke det bliver meget værre , men det må jeg nu nok regne med når jeg ikke er længere henne

Hvornår fik I andre jeres første ? Hvis I overhoved har nogle 

Jeg fik først da jeg var 40+ og heldigvis kun under navlen, hvis jeg skal finde noget positivt...

Anmeld

8. marts 2011

Anette&Sophia

Julymama skriver:

Nåår, hihi jaa det er jeg nemlig os  ..

Hmm , jamen jeg prøver en creme , når nu ikke olien har virket

så prøv at købe den nivea har lavet. blå rund dibbedut. og cremen er sådan butter agtig

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Åhhh hold op med dit pjat.....

Tænk sig, når du har født har du et evigt minde om en skøn graviditet og bevis på dit dejlige barn  Så betyder de strækmærker pludselig ikke så meget....

Jeg har rigtig mange, som jeg fik under min første graviditet for 4 år siden. Og jeg ser dem helt ærlig aldrig. Og det er jo ofte en af de ting som høre sig med til at være gravid.....

Knus

Det må være rart at have det sådan...jeg har født tre unger, men gider stadig ikke ligne en der har født børn hvis jeg kan være fri for det...mine børn, mine følelser for dem og mine minder om alt det jeg har oplevet med dem, det er altså fint for mig...

For mig er hængebabser og strækmærker altså intet plus....men tja..vilkårene for mange..

Anmeld

8. marts 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Det må være rart at have det sådan...jeg har født tre unger, men gider stadig ikke ligne en der har født børn hvis jeg kan være fri for det...mine børn, mine følelser for dem og mine minder om alt det jeg har oplevet med dem, det er altså fint for mig...

For mig er hængebabser og strækmærker altså intet plus....men tja..vilkårene for mange..

Havde da selvfølgelig også helst været det foruden, men nu de er der jamen så kan jeg ligeså godt se det positive i det... Kan jo ikke rigtig ændre på at de er der uanset hvor meget jeg så end tænker over det. Så gider ikke bruge tid og kræfter på at være træt af dem....

Jeg er meget afslappet omkring både hænge babser og strækmærker, det rør mig helt ærlig ikke.... Ville det måske gøre hvis jeg viste min mand syntes det var utiltrækkende!

Anmeld

8. marts 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Havde da selvfølgelig også helst været det foruden, men nu de er der jamen så kan jeg ligeså godt se det positive i det... Kan jo ikke rigtig ændre på at de er der uanset hvor meget jeg så end tænker over det. Så gider ikke bruge tid og kræfter på at være træt af dem....

Jeg er meget afslappet omkring både hænge babser og strækmærker, det rør mig helt ærlig ikke.... Ville det måske gøre hvis jeg viste min mand syntes det var utiltrækkende!

Ok..Jeg har aldrig spekuleret over hvad andre mente/mænd mente om min krop...men hvis jeg ikke selv er glad for det jeg ser så gør jeg noget ved det...jeg har det bedst med at være aktiv og føle mig sund ogs e sund ud...Men hvad andre mener om hvordan jegs er ud, det ændrer jo ikke noget ved hvad jeg selv mener...og på samme måde er jeg helt ligeglad med hvordan andre ser ud, altså, det har jo ingen betydning hvis de da bare har det godt.

Det der er svært er alle dem der brokker sig men intet gør...det kan godt gøre mig en smule træt....så jeg synes det er super at enten accepetere tingenes tilstand eller gøre noget for at ændre dem.

Anmeld

8. marts 2011

sarahb

jeg fik ingen første gang hvor jeg brugte olie og scrub fra ckarins specielt til strækmærker.. 2. gang fik jeg heller ikk til trods for jeg glemte at smøre med det jeg gjorde under 1 graviditet.
J

Anmeld

8. marts 2011

AnneBJ

Jeg fik mit første da jeg var 15+5 Stort og dybt, lige med det samme. Kan sagtens huske "øv-følelsen"! Op med humøret, det bliver det hele værd. Jeg har kigget på mine i snart 23 uger, og er tæt på ligeglad nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.