Første strækmærke - ØV!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Julymama

Så kom det . Er kun 21+5 henne , og har nu modtaget mit første strækmærke på maven . SURT !! Foran , på den nederste del af maven .. 

Håber godt nok ikke det bliver meget værre , men det må jeg nu nok regne med når jeg ikke er længere henne

Hvornår fik I andre jeres første ? Hvis I overhoved har nogle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Mette.

Så kom det . Er kun 21+5 henne , og har nu modtaget mit første strækmærke på maven . SURT !! Foran , på den nederste del af maven .. 

Håber godt nok ikke det bliver meget værre , men det må jeg nu nok regne med når jeg ikke er længere henne

Hvornår fik I andre jeres første ? Hvis I overhoved har nogle 

Jeg fik mit første da jeg var gået en dag over termin, altså 40+1. Det var lidt surt, da jeg ellers var sluppet for dem indtil der.

Jeg fødte 41+2 og nåede at få lidt på maven, men nu 10 måneder efter er de så lyse man næsten ikke ser dem mere. - også er de jo det hele værd når man ser sin lille guldklump. 

Anmeld

8. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Altså jeg kan ikk huske det fra sidste gang for det er 10 år siden Men denne her gang har jeg ikk fået nogen endnu og jeg er i 22. uge... Jeg er overbevist om at det er fordi jeg smører og smører og smører med mavecremen fra Matas.. Selvom der er rigtig mange faktisk de fleste si'r at det ikk hjælper en dyt, men det gør det altså!! Første gang smurte jeg maven 1 milliard gange altså.... men jeg glemte ballerne.. lårene og brysterne og det var de eneste tre steder jeg fik strækmærker... til gengæld rigtig mange Så tro mig ... det hjælper!!

Anmeld

8. marts 2011

Julymama

Mette. skriver:

Jeg fik mit første da jeg var gået en dag over termin, altså 40+1. Det var lidt surt, da jeg ellers var sluppet for dem indtil der.

Jeg fødte 41+2 og nåede at få lidt på maven, men nu 10 måneder efter er de så lyse man næsten ikke ser dem mere. - også er de jo det hele værd når man ser sin lille guldklump. 

Ejjj hvor er du heldig . Jeg synes bare ikke det er så fedt , at forvente en mave fyldt med dem inden graviditeten er slut .. Men det her lille et kan jeg egentlig godt leve med , når jeg så mærker hende bevæge sig derinde

Anmeld

8. marts 2011

Julymama

Mette. skriver:

Ejjj hvor er du heldig . Jeg synes bare ikke det er så fedt , at forvente en mave fyldt med dem inden graviditeten er slut .. Men det her lille et kan jeg egentlig godt leve med , når jeg så mærker hende bevæge sig derinde

Anmeld

8. marts 2011

Julymama

Anjamichell skriver:

Altså jeg kan ikk huske det fra sidste gang for det er 10 år siden Men denne her gang har jeg ikk fået nogen endnu og jeg er i 22. uge... Jeg er overbevist om at det er fordi jeg smører og smører og smører med mavecremen fra Matas.. Selvom der er rigtig mange faktisk de fleste si'r at det ikk hjælper en dyt, men det gør det altså!! Første gang smurte jeg maven 1 milliard gange altså.... men jeg glemte ballerne.. lårene og brysterne og det var de eneste tre steder jeg fik strækmærker... til gengæld rigtig mange Så tro mig ... det hjælper!!

Jaa , men jeg troede egentligt også at jeg smurte mig nok . Godt nok ikke mev mave creme , men med en "graviditets" olie morgen og aften også efter bad .. Men det er åbenbart ikke godt nok 

Men jeg håber bare det ikke bliver meget værre .. Men det kunne nu godt virke sådan , når det er kommet så tidligt 

Anmeld

8. marts 2011

maria_wlt

Mine kom i uge ca 32... Og de kom i en vild strøm  

Jeg tager dem ikke så tungt.. 

Anmeld

8. marts 2011

Julymama

maria_wt skriver:

Mine kom i uge ca 32... Og de kom i en vild strøm  

Jeg tager dem ikke så tungt.. 

Neej , måske er det også bare mig . De fleste har dem jo ..

Havde bare virkelig regnet med at jeg kunne undgå dem , og da jeg så så et i dag fik jeg bare lidt et chok , i forhold til at jeg havde stået og smurt maven ind i går inden jeg gik i seng .. Det gik liiige lidt for stærkt til at jeg følte jeg kunne følge med :O

Anmeld

8. marts 2011

Anette&Sophia

masser af creme, maven kan ikke få nok.

prøv at dæk din mave til med en fed creme, og så ligger du et håndklæde eller andet stof over, så cremen ikke lufttøre, men trækker ned i huden stille og roligt   - det plejer at være min kur mod tøre hænder og føder, men er sikker på maven også vil blive glad for sådan en omgang, nu hvor huden skal strække sig så meget

Anmeld

8. marts 2011

Julymama

anetteb skriver:

masser af creme, maven kan ikke få nok.

prøv at dæk din mave til med en fed creme, og så ligger du et håndklæde eller andet stof over, så cremen ikke lufttøre, men trækker ned i huden stille og roligt   - det plejer at være min kur mod tøre hænder og føder, men er sikker på maven også vil blive glad for sådan en omgang, nu hvor huden skal strække sig så meget

Tror du at fed creme er bedre end olie ? Lige nu er det nemlig olien jeg bruger men altså den virker åbenbart ikke . Så måske en fed creme er bedre ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.