Sikken skøn morgen :-) Synes i ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Sabina92

Mette:)) skriver:

Iiihhhh hvor spændende!!!!!!!!!!! Det ville da være en PERFEKT dag at føde på  Krydser fingre for at han vil ud til det dejlige forårsvejr, denne skønne 8.marts 2011 

Ja nemlig 2 dage over terimin, det må da blive min tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

CiSo

JO! Det er en vildt skøn dag... Det er lige før jeg får lyst til at åbne døren ud til altanen og ligge derude og slynge mig i solen.. men AHR okay, det er nok lige lidt for koldt endnu! ¨

Men VILDT dejlig dag! Og det er min blandt andet min farmors skyld.  

God god god dag til alle jer andre.. 

Kæmpe forårs 

Anmeld

8. marts 2011

Bruus

HelleBelle skriver:

Det er nemlig en SKØN dag for i dag for 7år siden fødte jeg min dejlige søn så her er pakket lego ud og vi har lige været på skolen med duftende kanelsnegle til klassen

Glæder mig til at fejre Malte meget mere i dag!!!

Ihh hvor lyder det da fantastisk!! Kæmpe stort tillykke med din store drengs fødselsdag  Hvor lyder det skønt med duftende kanelsnegle Mmmmm  Er sikker på de er et kæmpe hit derovre  Det kan da kun være en fantastisk fødselsdag han har i dag 

Anmeld

8. marts 2011

Bruus

sophieamalia skriver:

JO! Det er en vildt skøn dag... Det er lige før jeg får lyst til at åbne døren ud til altanen og ligge derude og slynge mig i solen.. men AHR okay, det er nok lige lidt for koldt endnu! ¨

Men VILDT dejlig dag! Og det er min blandt andet min farmors skyld.  

God god god dag til alle jer andre.. 

Kæmpe forårs 

Hahaha, ja, det er nok liiiiiige optimistisk nok at lægge sig ud nu  Men man kunne fristes ja!!!!! 

Forårs- tilbage til dig 

Anmeld

8. marts 2011

joojoo

Mette:)) skriver:

Baby vækkede mig med sine kraftige spark kl.06:45, stod op og begyndte at bage boller. Kyssede Morten farvel, hører lækker musik på P3, hvor de i vejrudsendelsen sige følgende: "Der vil ikke være mange skyer på himlen i dag, derimod vil der være masser af sol, og temperaturen vil være mellem 2 og 7 +grader" !!!  

FORÅR, SOL, NYBAGTE BOLLER, AKTIV BABY - det bliver en SKØN dag!!! ♥ ♥ ♥

Ville bare lige dele glæden med jer 
Håber også jeres morgen har været lige så skøn!!!

Kender nøjagtig den følelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.