Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
smillaluna skriver: Jo det er en fantastisk morgen Jeg blev vækket af at Emil på 8 måneder lå og aede mit ansigt mens han sagde ba ba ba. Han valgte at vågne kl 5 i morges, men så blev han hevet over i min seng og så puttede vi lige en time mere
Jo det er en fantastisk morgen
Jeg blev vækket af at Emil på 8 måneder lå og aede mit ansigt mens han sagde ba ba ba. Han valgte at vågne kl 5 i morges, men så blev han hevet over i min seng og så puttede vi lige en time mere
Eeej hvor skønt Så smelter man da helt!!! Glæder mig til sådan nogle oplevelser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Eeej, vi får også op til 7 grader i dag! Jeg skal nyde dagen inde i Randers med lidt shopping og frokost med min dejlige kæreste, bliver skønt!
Eeej, vi får også op til 7 grader i dag! Jeg skal nyde dagen inde i Randers med lidt shopping og frokost med min dejlige kæreste, bliver skønt!
SÅ kan dagen da heller ikke blive meget bedre
Ihh ja det er er en skøn dag, har allerede smidt mig på sofanen kan ikke rigtig så meget andet, håbe på lillemanden vil finde vej ud til det gode vejr
TbCp skriver: Ja det er da et helt fantastisk vejr!!! Vi kørte farmand til toget 6.30, hjem og spise morgenmad og hygge og så skulle Liva i børnehave...Jeg tog op at træne og er lige trådt ind af døren igen og sidder med min første kop kaffe AHHHHH!!! http://www.youtube.com/watch?v=N3w6DBTo-bc
Ja det er da et helt fantastisk vejr!!!
Vi kørte farmand til toget 6.30, hjem og spise morgenmad og hygge og så skulle Liva i børnehave...Jeg tog op at træne og er lige trådt ind af døren igen og sidder med min første kop kaffe AHHHHH!!!
http://www.youtube.com/watch?v=N3w6DBTo-bc
SÅDAN Sikken super måde at starte dagen på Den er så skøn den sang
Nalle skriver: Jo, den har ikke været allerværst .. Sebastian vækkede os kl 7, så stod manden op, gav ham mad og lavede kaffe. Nu er han kørt i vuggestuen med begge børn, og kommer hjem med rundstykker Og solen skinner, det er skøøønt.
Jo, den har ikke været allerværst ..
Sebastian vækkede os kl 7, så stod manden op, gav ham mad og lavede kaffe.
Nu er han kørt i vuggestuen med begge børn, og kommer hjem med rundstykker
Og solen skinner, det er skøøønt.
Hvor lyder det bare mega hyggeligt Så kan dagen bare komme an
lillespurv20 skriver: jo det er en herlig morgen, vi stod godt nok op 04.15 men lillen var i så skønt humør efter en skrigende aften i gårog vejret er jo bare top lækkert
jo det er en herlig morgen, vi stod godt nok op 04.15 men lillen var i så skønt humør efter en skrigende aften i gårog vejret er jo bare top lækkert
Ja man kan jo virkelig ikke blive andet end i SUPER godt humør af dette solskinsvejr
MoarHvidovre skriver: Det er bare et fantastisk vejr som man da kun kan blive i godt humør af Men det synes min søn så ikke her til morgen, da han fra vi gik ud af døren til vi kom i bh, og indtil jeg gik dernede fra lige fik et flip 16 over, at vi ikke kunne finde hans hue med McQueen. Da vi ikke kunne finde huen gik alting bare galt for ham og han blev ked over både det ene og det andet. Puha, sikke en morgen.
Det er bare et fantastisk vejr som man da kun kan blive i godt humør af
Men det synes min søn så ikke her til morgen, da han fra vi gik ud af døren til vi kom i bh, og indtil jeg gik dernede fra lige fik et flip 16 over, at vi ikke kunne finde hans hue med McQueen. Da vi ikke kunne finde huen gik alting bare galt for ham og han blev ked over både det ene og det andet. Puha, sikke en morgen.
Ihh øv... MEN solen skinner, så resten af dagen kan KUN blive dejlig
betiinsen skriver: synes bestemt også det er en fantastisk morgen, har nemlig fødselsdag hihi.. god dag til alle... Elsker det dejlige forårsvejr
synes bestemt også det er en fantastisk morgen, har nemlig fødselsdag hihi..
god dag til alle... Elsker det dejlige forårsvejr
JUBIIII - TILLYKKE Sikken eksemplarisk opførsel du må ha' haft det sidste års tid Det er da en fantastisk dag at have fødselsdag på Håber den bliver fantastisk!!!
Sabina92 skriver: Ihh ja det er er en skøn dag, har allerede smidt mig på sofanen kan ikke rigtig så meget andet, håbe på lillemanden vil finde vej ud til det gode vejr
Iiihhhh hvor spændende!!!!!!!!!!! Det ville da være en PERFEKT dag at føde på Krydser fingre for at han vil ud til det dejlige forårsvejr, denne skønne 8.marts 2011
Det er nemlig en SKØN dag for i dag for 7år siden fødte jeg min dejlige søn så her er pakket lego ud og vi har lige været på skolen med duftende kanelsnegle til klassen
Glæder mig til at fejre Malte meget mere i dag!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128