Hvornår ringer jeres vækkeur i hverdagene...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

eliasogmor

twinboys skriver:

Mit ringer kl. 5.50 og jeg er et stort B menneske, og har svært ved at stå op om morgenen...

Majbritt

mit ringer slet ikke...håber hver dag på at sove så længe som mulig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

moniquesmor

her ringer det kl 5.30 og jeg skal ud af dyen med det samme ellers kommer jeg ikke op:$

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

eliasogmor skriver:

twinboys skriver:

Mit ringer kl. 5.50 og jeg er et stort B menneske, og har svært ved at stå op om morgenen...

Majbritt

mit ringer slet ikke...håber hver dag på at sove så længe som mulig....

Åhhh jeg misunder dig...

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Her hos oss ringer uret kl 645, nå som jeg går på barsel!!!Men ellers er det mellom kl445 eller 0515...puha, håper jeg får et nytt arbejde etter min barsel..

Linda...:D

Anmeld

9. oktober 2008

Fam. Madsen

her ringer vores væk uger kl 5 også står vi op kl. 5.30...:D

Anmeld

9. oktober 2008

fam.4xc

Her er det lidt forskelligt - det er min telefon der ringer når Claes skal op for ellers blir den bare slukket igen:D Så alt efter hvad tid han synes han skal afsted - i morges var den 5.30.... Og så smutter jeg over og kysser ham godmorgen og får et af de der varme kram jeg elllssskkker når begge kroppe er nøgne og varme efter dynen ;) Og så nupper jeg ellers hans plads så jeg ligger mellem begge piger, hvis nu der sku være noget med dem ;)

Lige om lidt ( 3 november) når livet skal til at starte igen efter barsel, skal jeg møde kl 7 og ha afleveret unger først så vil tro mit ur ringer kl 5>(

Lige nu er jeg ved at tude når uret ringer så tidligt (når det er Claes der skal op ) på trods af at jeg ved jeg kan sove videre - men det jo bare en vane................

Anmeld

9. oktober 2008

A.I.G.

kl 7-7.30 ....
Min mand og datter kører hjemmefra kl 8.45

Anette

Anmeld

9. oktober 2008

MorCamilla

Vi har ingen væggeur sat lige i tiden.. Mikkel kommer ind og vægger os.. ca kl 7.30.. Hvilket passer mig fint...:)

Anmeld

9. oktober 2008

Heidi.

Kl 5.30.. Står op kl 5.45. Jeg møder 7.30 men har kun 5 min på arbejde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.