Hvornår ringer jeres vækkeur i hverdagene...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. oktober 2008

twinboys

Mit ringer kl. 5.50 og jeg er et stort B menneske, og har svært ved at stå op om morgenen...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja det ringer kl 05.10 :) Men jeg er et morgenmenneske - eller et morgenkaffe-menneske. Kan godt stå MEGET hurtigt op ved udsigten til kaffe :D

Anmeld

9. oktober 2008

Mathilde

Det er lidt forskelligt hvornår jeg møder, men mandag, torsdag og fredag kl. 6.00 og onsdag kl. 8.00. Tirsdag har jeg fri:)

Mathilde

Anmeld

9. oktober 2008

lonemus

Her ringer de slet ikke, for Stefanie kommer ind og vækker os kl. 5:30 HVER morgen. Så lægger hun sig imellem os, små-blunder lidt sammen med os indtil kl. 6:30, hvor Alexander vågner og vi alle står op. Så er det blevet tid til morgenmad :)

Så her, ingen vækkeure - kun hvis vi skal nå noget til en bestemt tid, hvilket er sjældent!

Lone

Anmeld

9. oktober 2008

Honningblomst

Min telefon ringer kl. 5.30, men jeg står først op en time senere...elsker lige at kunne sove det længere...;)
Knus Eva...som glæder sig til praktikken er overstået og jeg kan stå op en time senere...

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

Eva skriver:

Min telefon ringer kl. 5.30, men jeg står først op en time senere...elsker lige at kunne sove det længere...;)
Knus Eva...som glæder sig til praktikken er overstået og jeg kan stå op en time senere...

Hej nej det gjorde jeg ikke... Jeg ville glemme at sætte det igen... Og så vågne alt for sent...

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

HE HE... hvor sjovt mit ringer også en halvtime før jeg skal op... så kan jeg lige udsætte alarmen et par gange... :)

Anmeld

9. oktober 2008

Pia.

min alarm ringer klokken 5.00 men står først op 5.30 :) - ind imellem hvis jeg er rigtig træt bliver den 5.45 ;)

Knus Pia.

Anmeld

9. oktober 2008

Mette+Mathias

Mit ringer 5,30 og jeg står som regel op mellem 5,45 og 6,00, - elsker også lige at trykke på snooze...:)

Anmeld

9. oktober 2008

Lullaby

Pt så har min mand og jeg sådan et dejligt skema så her bliver vækkeuret sat kl 7. Dog får vi aldrig brugt det da Yazmin er et a-menneske :@ Bella er et dejligt b-menneske og nogle gange er den 8.30 før hun står op :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.