Tvillingeklapvogn, hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. marts 2011

mullesmith2

MarianneSonne skriver:

Vores var med alm styr.

Ok, det er også bedst, for den med rat på er da ik for sådan nogen som mig hehe. Hvordan var den ellers hvis de skal ligge ned i den, bliver den der sidder bagers så ikke helt klemt ved benene??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Mi

mullesmith2 skriver:

Ok, det er også bedst, for den med rat på er da ik for sådan nogen som mig hehe. Hvordan var den ellers hvis de skal ligge ned i den, bliver den der sidder bagers så ikke helt klemt ved benene??

Den vi har til Maja har også rat, og det er ikke så rart.

Prøv at se den her. Der tror jeg at der er en masse billeder.

http://global.pegperego.com/babyproducts-catalog/2011/Duette+SW

De kan sagtens være der for hinanden. Man kan vende sæderne så de kigger på hinanden, og de kan også sidde i forlængelse af hinanden. Når benstøtterne er slået ud og sæderne er lagt helt ned, så kan de stadig ligge i forlængelse af hinanden, og den er stadig forbavsende nem at køre med. Fordelene er mest at den ikke er bredere end en alm klapvogn, og derfor nemt kan komme rundt i butikkerne, Børnene har bedre plads i breden, så de kan sidde længere i den og så vejer den ikke så meget når den skal løftes ind og ud af bilen.

Anmeld

14. marts 2011

ulleby

mullesmith2 skriver:

Vi skal inden længe ud og investere i en klapvogn til Sofus og Emil. Det er bare en jungle at finde ud af hvad man skal vælge. Hvad har i andre tvillingeforældre valgt?

Hej søde,

Vi har købt combivogn med hård lifte - men i kan jo bare købe klapvognsdelen. Vi har købt en Carena double swing den koster omkring 2800 kr i kære børn Du kan prøve at google den.

Når man går over til brug af klapvogn - er det så nødvendigt at bruge voksi, drømme, sleep bee poser eller anden model? Troede bare de skulle have godt med tøj på???

Anmeld

16. marts 2011

*A*

MarianneSonne skriver:

Vi havde den man kalder for bussen.

Dette link var lige det første jeg fandt. Vores var med blåt stof

http://www.trendsales.dk/annoncer/peg-perego-tvillinge-klapvogn-horsens-2500-kr-med-rat/19787699

De sidder i forlængelse af hinanden i steder for ved siden af hinanden. De har bedre plads, man undgår at de sidder og skændtes. Den er også meget nemmere at komme rundt med i butikker og hvor der er mange mennesker. Vores havde drejehjul foran, så man ikke skulle vippe den når man drejede. Vi brugte den faktisk som barnevogn, hvor vi bare satte liftene i sæderne og havde nogle gode køreposer da de blev større.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Den har jeg tænkt mig at købe til mine tvilingedrenge. Ved du hvor lang den er i forhold til en alm. tvillingeklapvogn (mener sådan en hvor børnene sidder ved siden af hinanden)

Anmeld

16. marts 2011

Mi

*A* skriver:

Den har jeg tænkt mig at købe til mine tvilingedrenge. Ved du hvor lang den er i forhold til en alm. tvillingeklapvogn (mener sådan en hvor børnene sidder ved siden af hinanden)

Jeg ved det ikke præcist. Men på min var der flere indstillinger så den kunne være relativ kort hvis de sad i forlængelse af hinanden, og gøres længere når de skulle ligge ned.

Anmeld

16. marts 2011

Pigent

mullesmith2 skriver:

Vi skal inden længe ud og investere i en klapvogn til Sofus og Emil. Det er bare en jungle at finde ud af hvad man skal vælge. Hvad har i andre tvillingeforældre valgt?

Har ikke selv tvillinger men passer to søskende som er tæt på hinanden. 

De har en Trille og den er god synes jeg. Kan ikke finde lige den de har men her er en som nok er en nyre model. 

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=524

Anmeld

16. marts 2011

mor_sabina

Jeg er rigtig glad for vores easywalker duo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.