Tvillingeklapvogn, hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.720 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

mullesmith2

Vi skal inden længe ud og investere i en klapvogn til Sofus og Emil. Det er bare en jungle at finde ud af hvad man skal vælge. Hvad har i andre tvillingeforældre valgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Skouboe

Altså, jeg kan jo kun argumentere for denne... da jeg undersøgte hvad folk var glade for som søskendevogn, var ihvertfald denne jeg fandt frem til, men mine er jo pseudo-tvillinger

https://www.baby.dk/debat/94690pi1/babyudstyr/tvill ingeklapvogn-med-lifte.aspx

Anmeld

7. marts 2011

mullesmith2

Skouboe skriver:

Altså, jeg kan jo kun argumentere for denne... da jeg undersøgte hvad folk var glade for som søskendevogn, var ihvertfald denne jeg fandt frem til, men mine er jo pseudo-tvillinger

https://www.baby.dk/debat/94690pi1/babyudstyr/tvill ingeklapvogn-med-lifte.aspx

Det er ligenøjagtig sådan en jeg gerne ville have, men nu skal vi ikke bruge de der lifte dertil så det ville være helt unødvendigt at købe den af dig for 4000kr når vi kan få en ny uden lifte for omkring 5000  Og så spare vi en køretur til ølstykke. Men fedt nok du også lige foreslår den, den er rigtig flot og virker lækker.

Anmeld

7. marts 2011

Skouboe

mullesmith2 skriver:

Det er ligenøjagtig sådan en jeg gerne ville have, men nu skal vi ikke bruge de der lifte dertil så det ville være helt unødvendigt at købe den af dig for 4000kr når vi kan få en ny uden lifte for omkring 5000  Og så spare vi en køretur til ølstykke. Men fedt nok du også lige foreslår den, den er rigtig flot og virker lækker.

Den er også rigtig lækker, men den kommer nok op i 6.500 eller deromkring før du har forlæder, regnslag, køreposer og myggenet med, men jeg kan godt se at når I ikke skal bruge liftene er tilbuddet knap så godt

Den er super lækker at køre med

Anmeld

7. marts 2011

Mi

Vi havde den man kalder for bussen.

Dette link var lige det første jeg fandt. Vores var med blåt stof

http://www.trendsales.dk/annoncer/peg-perego-tvillinge-klapvogn-horsens-2500-kr-med-rat/19787699

De sidder i forlængelse af hinanden i steder for ved siden af hinanden. De har bedre plads, man undgår at de sidder og skændtes. Den er også meget nemmere at komme rundt med i butikker og hvor der er mange mennesker. Vores havde drejehjul foran, så man ikke skulle vippe den når man drejede. Vi brugte den faktisk som barnevogn, hvor vi bare satte liftene i sæderne og havde nogle gode køreposer da de blev større.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

8. marts 2011

Valle81

mullesmith2 skriver:

Vi skal inden længe ud og investere i en klapvogn til Sofus og Emil. Det er bare en jungle at finde ud af hvad man skal vælge. Hvad har i andre tvillingeforældre valgt?

Godmorgen:0)

Vi har jo købt denne fra Emmaljunga - den hedder Twin nitro og er 2011 modellen:0)

Vi har givet 6400 for vognen ( der er indbygget myggenet og regnslag til) og så købte vi overlædderet ved siden af:0) Altså 5999 for vogn og 399 for overlædder:0)

Vi har ikke fået den hjem endnu, men kan slet ikke vente:0)

Den er sååååååååååååååååååååååå lækker:0)

Anmeld

8. marts 2011

mullesmith2

Valle81 skriver:

Godmorgen:0)

Vi har jo købt denne fra Emmaljunga - den hedder Twin nitro og er 2011 modellen:0)

Vi har givet 6400 for vognen ( der er indbygget myggenet og regnslag til) og så købte vi overlædderet ved siden af:0) Altså 5999 for vogn og 399 for overlædder:0)

Vi har ikke fået den hjem endnu, men kan slet ikke vente:0)

Den er sååååååååååååååååååååååå lækker:0)

Åh den har vi også kigget på og kørt med ude i butikken. den er bare super lækker også. Og det er godt man kan ligge så meget ned i den og benene kan komme op.

Anmeld

8. marts 2011

mullesmith2

MarianneSonne skriver:

Vi havde den man kalder for bussen.

Dette link var lige det første jeg fandt. Vores var med blåt stof

http://www.trendsales.dk/annoncer/peg-perego-tvillinge-klapvogn-horsens-2500-kr-med-rat/19787699

De sidder i forlængelse af hinanden i steder for ved siden af hinanden. De har bedre plads, man undgår at de sidder og skændtes. Den er også meget nemmere at komme rundt med i butikker og hvor der er mange mennesker. Vores havde drejehjul foran, så man ikke skulle vippe den når man drejede. Vi brugte den faktisk som barnevogn, hvor vi bare satte liftene i sæderne og havde nogle gode køreposer da de blev større.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Er det den med rat på?? for den prøvede jeg lige at køre med og det kunne jeg slet ikke finde ud af hehe

Anmeld

8. marts 2011

mullesmith2

Skouboe skriver:

Den er også rigtig lækker, men den kommer nok op i 6.500 eller deromkring før du har forlæder, regnslag, køreposer og myggenet med, men jeg kan godt se at når I ikke skal bruge liftene er tilbuddet knap så godt

Den er super lækker at køre med

Vi skal bare have forlæder med ikke noget andet, jeg regner med at det regnslag vi har til vores tvillingevogn kan gå ned over hvis man en dag skulle ud og køre i regnvejr. Og vi har købt drømmeposer som de kan sove i hvis den skal bruges til det

Anmeld

8. marts 2011

Mi

mullesmith2 skriver:

Er det den med rat på?? for den prøvede jeg lige at køre med og det kunne jeg slet ikke finde ud af hehe

Vores var med alm styr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.