Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Shibby

Har 2 profiler på facebook..Kender efterhånden ikk nogen der ikke har udover min mormor,men det bliver der snart lavet om på for mig og hendes kæreste planlægger en lille surprise med en pc,skype og facebook så hun kan se os og holde øje med hvad vi laver når nu vi bor så langt fra hinanden Selv peters mormor som blir 71 har facebook!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Benjamins'mor

pussepige skriver:

Hvor mange her inde har profil på facebook?

Synes efterhånden det er sjælden man hører nogen der ikke er, så gad vide hvor mange vi er her inde..

Jeg har selv profil der inde..

Sanne

Jeg har en profil derinde.

Anmeld

8. marts 2011

CiSo

Jeg har ikke facebook, og har heller ikke planer om at få det.. Min kæreste har heller ikke.

Anmeld

8. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

jeg har haft en profil på Facebook.

Men bryder mig ikke rigtig om tanken, og blev træt af at man fandt et spil man kunne lide, og når det så blev sjovt, skulle man begynde at betale for at blive ved.

Så jeg slettede min profil. 

Alle mine venner, og stort set hele min familie er på facebook... og bliver tit spurgt om ikke jeg kommer derind igen, men nej... har jeg ikke lyst til.

Anmeld

8. marts 2011

GitteC78

Er også på facebook, det er jo så hyggeligt

Anmeld

8. marts 2011

GitteC78

Er også på facebook, det er jo så hyggeligt

Anmeld

8. marts 2011

Louisiana

Zeus skriver:

Jeg har

Min kæreste kunne aldrig drømme om at få det

Det er det samme her. Jeg har en facebookprofil, men min kæreste kunne aldrig drømme om, at få en profil! "Det er den største sladretante, og den er kun lavet for, at snage i andres liv", siger han - men han skal da alligevel lige kigge mig over skulderen, og se hvad vennerne laver, haha  

Anmeld

8. marts 2011

Enayia

Jeg må erkende det! Jeg er også på facebook

Anmeld

8. marts 2011

Bshizzle

Yep.. Jeg har da. ...

Tror osse størreste delen af dk's unge og ældre for den sags skyld har Facebook snart..

Eneste i hele min familie jeg lige kan komme i tanke om ikke har en profil er min Mor .. men hun lurer da med på min Far's nogle gange.

Anmeld

8. marts 2011

signe.

hverken min kæreste eller jeg har Facebook.. siger os ikke noget.. dem vi vil snakke med har vi nummeret på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.