Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I do I do
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nej det har jeg ikke. og jeg skal heller ikke have det. kæresten er dybt afhængig af det..
Jeg har en profil på facebook. Min søn har ikke en endnu, men han er også kun 10 år
Men jeg synes det er dejligt at facebook eksisterer. Nu kan man da følge med i, hvad der sker i sine venners/families liv mere end man kunne før.
Jeg er med på FB bølgen.. det er selv min farfar
Møg afhængig af det...
Jeg har ikke og heller ikke kæresten.Og vi har inden intentioner om at gøre detBaby.dk er min facebook
pussepige skriver: Ja det blir man Det lidt ligesom baby.dk
Ja det blir man Det lidt ligesom baby.dk
ja har profil på fb syns det er en nem måde at kontankt med vennerne på og følge med..
pussepige skriver: Hvor mange her inde har profil på facebook? Synes efterhånden det er sjælden man hører nogen der ikke er, så gad vide hvor mange vi er her inde.. Jeg har selv profil der inde.. Sanne
Hvor mange her inde har profil på facebook?
Synes efterhånden det er sjælden man hører nogen der ikke er, så gad vide hvor mange vi er her inde..
Jeg har selv profil der inde..
Sanne
jeg er på facebook
Jeg har en profil inde på Facebook og er vældig aktiv derinde Jeg kommer fra Island og en stor del af min familie og næsten alle mine veninder bor derfor langt væk fra mig Derfor bruger jeg bl.a. Facebook til at vedligeholde kontakten.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128