Opvaskemaskine eller ej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2008

MorCamilla

Christinahr skriver:

MorCamilla skriver:

Jeg har opvaskemaskine, da det var i huset vi bor i, sådan rigtig flot indbygget i et skab, så man ikke kan se den alligevel...

Men jeg vasker gryder og skåle op i hånden, er simpelthed for nærrig til at starte den hver dag...

Se det tænkte jeg over idag. Jeg smider ALT i opvaskemaskinen, men spare man noget ved at vask op i hånden - altså gryder og skåle og sådan (?)

Jeg tror godt det kan betale sig at vaske gryder og skåle på i hånden.. Det er begrænset hvor meget vand man bruger til at vaske et par gryder... Og når man smider det hele i maskinen skal den jo også bruge strøm, så alt i alt tror jeg godt det kan betale sig..
Men ved det helt ærlig ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2008

Miamaja

heaven skriver:

jeg har opvasker, og vil aldrig undvære den igen.. "hun" hedder Marie, og bliver behandlet som et medlem af familien;);) Da vi boede i lejlighed, havde vi ingen, og i mine helt unge år havde mine forældre heller ingen - så jeg har vasket op i hånden til den store guldmedalje - og gør det aldrig mere....

Jannie - der "hader" at spise ved svigerforældrene, der heller ikke har nogen opvasker - så der er man tvunget til at hjælpe med opvasken;)

ogsaa her, er vokset op med at tage opvasken i haanden, saa nu hvor vi har maskine saetter jeg bare STOR pris paa det hver gang den bliver fyldt:)

Anmeld

9. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja hvis han er kommet hjem fra arbejde ;)

Vi har ikke plads til en - desværre efter min mening - så det sker med håndkraft :)

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

Jeanne skriver:

Ja hvis han er kommet hjem fra arbejde ;)

Vi har ikke plads til en - desværre efter min mening - så det sker med håndkraft :)

Vil tænke på dig, når jeg sætter min opvasker igang hver dag...

Men synes faktisk at det er rart at vaske op i hånden, når vi er på camping, men der har jeg jo heller ikke 4-5 dagplejebørn med, som jeg har til dadligt...

Majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

Mathilde

Nej ingen opvaskemaskine her... Vi har ikke plads. Men når vi engang flytter vil vi helt sikkert have opvaskemaskine:)

Anmeld

9. oktober 2008

Mette+Mathias

Jeg kunne da ALDRIG leve uden, om så jeg skulle ofre det sidste køkkenskab ;)

Anmeld

9. oktober 2008

eliasogmor

EliasNoah skriver:

JAHAER.. Jeg gider ikke vaske op. Jeg føler det er en totalt tidsrøver og jeg klart kan bruge min tid på andet.

Jeg ville absolut næsten ikke kunne overleve uden en opvasker:D

jeg syntes det er omvendt jeg gider ikke vente på den blir færdig..men kan godt se det gode hvis man er en stor familie.....

Anmeld

9. oktober 2008

moniquesmor

da vi boede i lejligheden have vi heller ikke..
men i hvors dejlig hus er der og jeg elsker den, vil ikke undværre den for noget(L)

Anmeld

9. oktober 2008

Balderson

Ja, det har vi... Vi har altid haft det derhjemme, så det var en selvfølge at det skulle jeg også have den dag jeg flyttede for mig selv...

Anmeld

9. oktober 2008

Fam. Madsen

ja vi har helt klart også en her... vil ikke leve uden den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.