Opvaskemaskine eller ej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du/I en opvaskemaskine ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.258 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. oktober 2008

Pia.

Bare en tanke jeg fik da jeg vaskede op i legestuen i dag - hvor vi meget savner en opvaskemaskine ;)

Så kom snakken ind på om ikke alle i dagens Danmark ejer en sådan herlig ting... ??? Gør de mon det ?

Jeg svare JA - jeg har en opvaskemaskine :) Og jeg elsker den og kan ikke leve uden...

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

heaven

jeg har opvasker, og vil aldrig undvære den igen.. "hun" hedder Marie, og bliver behandlet som et medlem af familien;);) Da vi boede i lejlighed, havde vi ingen, og i mine helt unge år havde mine forældre heller ingen - så jeg har vasket op i hånden til den store guldmedalje - og gør det aldrig mere....

Jannie - der "hader" at spise ved svigerforældrene, der heller ikke har nogen opvasker - så der er man tvunget til at hjælpe med opvasken;)

Anmeld

8. oktober 2008

EliasNoah

JAHAER.. Jeg gider ikke vaske op. Jeg føler det er en totalt tidsrøver og jeg klart kan bruge min tid på andet.

Jeg ville absolut næsten ikke kunne overleve uden en opvasker:D

Anmeld

8. oktober 2008

MorCamilla

Jeg har opvaskemaskine, da det var i huset vi bor i, sådan rigtig flot indbygget i et skab, så man ikke kan se den alligevel...

Men jeg vasker gryder og skåle op i hånden, er simpelthed for nærrig til at starte den hver dag...

Anmeld

8. oktober 2008

A.

nej har ikke plads til en :(

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

Selvfølgelig har jeg en... Tænk vi er 4 mennesker her i huset + alle dagplejebørnene... Kunne slet ikke undvære den... Den er jo min hushjælper...

Majbritt som har en opvaskemaskine som kører hver dag...(H)

Anmeld

8. oktober 2008

Christinahr

MorCamilla skriver:

Jeg har opvaskemaskine, da det var i huset vi bor i, sådan rigtig flot indbygget i et skab, så man ikke kan se den alligevel...

Men jeg vasker gryder og skåle op i hånden, er simpelthed for nærrig til at starte den hver dag...

Se det tænkte jeg over idag. Jeg smider ALT i opvaskemaskinen, men spare man noget ved at vask op i hånden - altså gryder og skåle og sådan (?)

Anmeld

8. oktober 2008

Lullaby

Jeg gider ikke vaske op :D

Anmeld

8. oktober 2008

heaven

Christinahr skriver:

MorCamilla skriver:

Se det tænkte jeg over idag. Jeg smider ALT i opvaskemaskinen, men spare man noget ved at vask op i hånden - altså gryder og skåle og sådan (?)

det har jeg hørt man ikke gør, og slet ikke vandmæssigt.... det kan ikke betale sig at gøre det i hånden, siger de kloge...

Jannie - der faktisk også vasker gryder i hånden(?)

Anmeld

8. oktober 2008

Honningblomst

Ja, det har jeg heldigvis min....min skønne moar mente ikke man som enlig mor til tre kunne eller skulle undvære en sådan, så mine forældre købte en til mig....dejligt...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.