Skal til NF i morgen formiddag! :D Hvad skal der mon ske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Mange tak, du! Og nu er der kun 2 uger til, det er dig!

Ja, det føles som en eeeeevighed Hehe...

Men med det vejr, flyver dagen jo afsted, og har et skønt weekendophold at se frem til næste weekend, så mon ikke det alligevel går stærkt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Happiness

MaybeBaby skriver:

Okay, troede ikke man skulle betale for billederne? Hmm... Godt manden har taxa-tegnebogen med!  Men lækkert med jeres NF scanning! Åh, jeg glæder mig!

Det er ikke alle steder man skal betale. Jeg skulle ikke Og det var på Hvidovre. Og fik endda 4-5 billeder Men kun fordi hun fik printet 3 af dem ud så hun ik kunne se talene. Så fik vi dem med også.

Held og lykke med scanningen, det skal nok blive skønt at se den lille sprælle inde i sin hule

Anmeld

7. marts 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Ja, det føles som en eeeeevighed Hehe...

Men med det vejr, flyver dagen jo afsted, og har et skønt weekendophold at se frem til næste weekend, så mon ikke det alligevel går stærkt nok

Ej, hvor lækkert! Det er bestemt ikke så dårligt. God tur til jer Man må jo gerne fortsætte med at øve, selvom det har givet bonus

Anmeld

7. marts 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Ej, hvor lækkert! Det er bestemt ikke så dårligt. God tur til jer Man må jo gerne fortsætte med at øve, selvom det har givet bonus

Tusind tak

Haha - så bliver manden også så dejlig træt (A-MENNESKE!!!), så kan det jo være jeg kan få lov til at sove længe også

Men tusind mange gange held og lykke i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.