Det er mig der står bag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

CiSo

Nu sover Cilas så nu har jeg bare lige brug for at der er nogle der kommer med gode råd eller siger det nok skal gå.

Det er mig der står bag  https://www.baby.dk/debat/94632pi1/graviditet/hvis-jeg-ikke-tager-meget-fejl-saa--.aspx !! 

Dette her troede jeg ikke skulle ske for mig, men kun naboen.. Og wupti så står man sku selv i det. 

Jeg har snakket med Rasmus, og der er meget der skal tages op til overvejelse.. 

Jeg er ret spilttet lige nu, og det samme er han..  Det er jo fantastisk med endnu en dejlig lille guldklump ingen tvivl om det. Men kan vi klare to unger, med økonomi? kan min krop klare det? Kan Cilas han er jo ikke andet end 4 mdr gammel? ved heller ikke helt om jeg kan overskue tanken om endnu en graviditet fødsel og endnu et spædbarn?  Der er så mange spørgsmål.. Øv øv øv, ville ønske jeg ikke skulle vælge!  

hvorfor holder de p-piller ikke??? Ahrg hvor er det surt.. Pille prævention er lort.

Hvad ville i gøre piger??

Sophie, som bare slet ikke kan samle sine tanker.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

BinaMor

jeg ville beholde barnet. men ikke uden de samme tanker som dig. pu jeg tør slet ikke tænke på hvis det skete for mig nu.

men jeg tror aldrig jeg vil komme mig over en abort. slet ikke når der ikke er større belæg for det (imo -  ingen ståen op af stole vel)

Anmeld

7. marts 2011

Kløver

sophieamalia skriver:

Nu sover Cilas så nu har jeg bare lige brug for at der er nogle der kommer med gode råd eller siger det nok skal gå.

Det er mig der står bag  https://www.baby.dk/debat/94632pi1/graviditet/hvis-jeg-ikke-tager-meget-fejl-saa--.aspx !! 

Dette her troede jeg ikke skulle ske for mig, men kun naboen.. Og wupti så står man sku selv i det. 

Jeg har snakket med Rasmus, og der er meget der skal tages op til overvejelse.. 

Jeg er ret spilttet lige nu, og det samme er han..  Det er jo fantastisk med endnu en dejlig lille guldklump ingen tvivl om det. Men kan vi klare to unger, med økonomi? kan min krop klare det? Kan Cilas han er jo ikke andet end 4 mdr gammel? ved heller ikke helt om jeg kan overskue tanken om endnu en graviditet fødsel og endnu et spædbarn?  Der er så mange spørgsmål.. Øv øv øv, ville ønske jeg ikke skulle vælge!  

hvorfor holder de p-piller ikke??? Ahrg hvor er det surt.. Pille prævention er lort.

Hvad ville i gøre piger??

Sophie, som bare slet ikke kan samle sine tanker.. 

Jeg ville beholde barnet, men er også fordi vi har svært ved at få børn, da jeg har pco, men kommer jo meget an på ens situation og hvad der er rigtigt for andre er måske ikke for dig, men håber uanset hvad at i sammen finder den bedste vej for jer

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

Jeg er ude i nøjagtigt det samme lige nu Har Adam, der bliver 6 mdr på onsdag og p-pillerne har svigtet!

Vi har valgt abort - det er slet ikke det rigtige for os at få en til om 8 mdr! Samtidig med indgrebet får jeg lagt spiral - stoler overhovedet ikke på p-piller mere

Håber I finder frem til hvad der er det rigtige for jer!

Anmeld

7. marts 2011

Laulund87

Jeg har stået der med de møg p-piller som svigtede, og fik en abort!

Det var super hårdt, men jeg fortryder det ikke. For Marias skyld ville jeg ikke have et barn til (fandt ud af det da hun var 8 måneder) for det ville jeg ikke kunne magte..

Håber du snart finder den rigtige beslutning

Anmeld

7. marts 2011

CiSo

DAs mor skriver:

Jeg er ude i nøjagtigt det samme lige nu Har Adam, der bliver 6 mdr på onsdag og p-pillerne har svigtet!

Vi har valgt abort - det er slet ikke det rigtige for os at få en til om 8 mdr! Samtidig med indgrebet får jeg lagt spiral - stoler overhovedet ikke på p-piller mere

Håber I finder frem til hvad der er det rigtige for jer!

Så godt din tråd, og tænke godt det ikke er mig.. Og så er det pludselig mig!!!

Forstår godt i ikke føler jer klar til endnu en, det gør jeg egentlig heller ikke.. Men jeg føler mig godt nok heller ikke klar til en abort.. 

Nej, for mit vedkommende er det også slut med at stole på p-piller det er 2 gang jeg bliver gravid på dem, det er også sådan historien med Cilas er..

Men dejligt i er nået frem til en løsning der passer til jer, håber jeg godt nok også snart vi finder frem til. 

Anmeld

7. marts 2011

CamillaValby

BinaMor skriver:

jeg ville beholde barnet. men ikke uden de samme tanker som dig. pu jeg tør slet ikke tænke på hvis det skete for mig nu.

men jeg tror aldrig jeg vil komme mig over en abort. slet ikke når der ikke er større belæg for det (imo -  ingen ståen op af stole vel)

Anmeld

7. marts 2011

CiSo

Laulund87 skriver:

Jeg har stået der med de møg p-piller som svigtede, og fik en abort!

Det var super hårdt, men jeg fortryder det ikke. For Marias skyld ville jeg ikke have et barn til (fandt ud af det da hun var 8 måneder) for det ville jeg ikke kunne magte..

Håber du snart finder den rigtige beslutning

De p-piller er godt nok ikke til at stole på..

Jeg er virkelig også splittet i hvilket jeg skal vælge.. Tænker virkelig også bare på Cilas.. 

åh, hvor er det surt. Tak for kram. 

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

sophieamalia skriver:

Så godt din tråd, og tænke godt det ikke er mig.. Og så er det pludselig mig!!!

Forstår godt i ikke føler jer klar til endnu en, det gør jeg egentlig heller ikke.. Men jeg føler mig godt nok heller ikke klar til en abort.. 

Nej, for mit vedkommende er det også slut med at stole på p-piller det er 2 gang jeg bliver gravid på dem, det er også sådan historien med Cilas er..

Men dejligt i er nået frem til en løsning der passer til jer, håber jeg godt nok også snart vi finder frem til. 

et råd: find sammen frem til hvad der er rigtigt for jer - og lad være med at blive påvirket af hvad folk skriver/siger! ingen andre end jer ved hvad der er rigtigt for jer.

Når I så har truffet jeres valg så fokuser på de positive historier

Anmeld

7. marts 2011

Laulund87

sophieamalia skriver:

De p-piller er godt nok ikke til at stole på..

Jeg er virkelig også splittet i hvilket jeg skal vælge.. Tænker virkelig også bare på Cilas.. 

åh, hvor er det surt. Tak for kram. 

Tænk dig grundigt om og tag endelig ikke beslutningen før du er 100% sikker!

Du må gerne skrive privat hvis du vil snakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.