Er der nogen der kender pixmania.com???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

LinLin

Znuzke skriver:

Jeg overvejede faktisk også at skrive til kundeservice idag hos Coolshop. Jeg er jo på jagt efter en alm. DSi, og den er ikke billigst hos Coolshop. Hmmmm - måske jeg skulle gøre det, jeg kan jo højst få et nej

Der bør deres prisgaranti i hvert fald dække - de er da på láger

Er hun gået på kompromis mht farven ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

twinny

vi har fået tingene hurtigt. Men vi har altid problemer med at komme igennem til kundeservice...  De smider os a og siger de ringer tilbage. Men ringer ikk

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

Baby-støv skriver:

vi har fået tingene hurtigt. Men vi har altid problemer med at komme igennem til kundeservice...  De smider os a og siger de ringer tilbage. Men ringer ikk

Det er netop sådan noget jeg ikke gider! det er bare så irriterende!

Anmeld

7. marts 2011

anjada

Vi har handlet flere gange hos Pixmania, og der har aldrig været problemer. Det er bestemt en af vores foretrukne internetbutikker

Anmeld

7. marts 2011

twinny

DAs mor skriver:

Det er netop sådan noget jeg ikke gider! det er bare så irriterende!

Ja, det er jo ikk sikkert det sker for jer. Men det er sket for os og vi har også bestilt og betalt for et HDMI kabel vi aldrig fik og vi kunne ikk komme igennem...

Anmeld

7. marts 2011

ekzunz

DAs mor skriver:

Der bør deres prisgaranti i hvert fald dække - de er da på láger

Er hun gået på kompromis mht farven ?

Spurgte lige igen..... og nej intet har ændret sig. Den skal være pink.... og ellers skal det bare være den der store én som Laura har i rød......(tænker det må være en XL...)

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

Znuzke skriver:

Spurgte lige igen..... og nej intet har ændret sig. Den skal være pink.... og ellers skal det bare være den der store én som Laura har i rød......(tænker det må være en XL...)

Den røde xl koster knapt 1400 kr inkl et mario-spil på elgigantens hjemmeside - den overvejede jeg nemlig (nøj jeg har nørdet nintendo i dag...)

Anmeld

7. marts 2011

Muffinmus

de er pisse irriterende!!!

har købt ved dem 2 gange, den ene gang et kamera til knap 3000 kr som vi fik ret hurtigt og anden gang et tv.

Tvét nåede aldrig frem, 3dage efter det skulle have været der skrev vi til dem at vi intet havde modtaget. At vi gerne ville have et hurtigst muligt da det nye tv i soveværelset ikke kunne vise noget på det gamle tv...defor vi bestilte det.

Vi fik at vide at de var nødt til at efterlyse varen i 3 uger før vi kunne få en ny. Efter de 3 uger hvor vi havde skrevet 2 gange at de sgu da måtte vide hvor det var henne eller sende et nyt fik vi svar. At nu vidste de hvor det var henne, men at de godt kunne tage op til 14 dage før de fik det retur og at de i hvert fald IKKE ville sende et andet i stedet for. Så vi endte efter 1,5 mr med at benytte os af muligehden for at fortryde handlen og bad dem om at give os pengene retur...det fik vi også, en måned senere.

Så synes de er nogle røvhuller på visse punkter, og drøn ligeglade med deres kunder, dog havde vi jo en okay handel med kameraet.

Anmeld

7. marts 2011

Bavianis

DAs mor skriver:

Jeg har besluttet at min søn og jeg godt må få den nye nintendo 3ds når den kommer og har via pricerunner fundet det billigste sted: pixmania - men jeg kender ikke siden!

- er der nogen der erfaringer derfra???

Jeg handler tit på nettet men er lidt påpasselig med "nye" steder

Jeg har simpelthen den dårligste køber-oplevelse med Pixmania, ever...

Købte en dyr blender der gik i stykker. Det tog 6 mdr, og et hav af trusler og vedholdenhed at få pengene igen... Har hørt flere historier om den komplet manglende kundeservice samt tilsidesættelse af købeloven.

Kan IKKE anbefale siden...

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

MariaE skriver:

de er pisse irriterende!!!

har købt ved dem 2 gange, den ene gang et kamera til knap 3000 kr som vi fik ret hurtigt og anden gang et tv.

Tvét nåede aldrig frem, 3dage efter det skulle have været der skrev vi til dem at vi intet havde modtaget. At vi gerne ville have et hurtigst muligt da det nye tv i soveværelset ikke kunne vise noget på det gamle tv...defor vi bestilte det.

Vi fik at vide at de var nødt til at efterlyse varen i 3 uger før vi kunne få en ny. Efter de 3 uger hvor vi havde skrevet 2 gange at de sgu da måtte vide hvor det var henne eller sende et nyt fik vi svar. At nu vidste de hvor det var henne, men at de godt kunne tage op til 14 dage før de fik det retur og at de i hvert fald IKKE ville sende et andet i stedet for. Så vi endte efter 1,5 mr med at benytte os af muligehden for at fortryde handlen og bad dem om at give os pengene retur...det fik vi også, en måned senere.

Så synes de er nogle røvhuller på visse punkter, og drøn ligeglade med deres kunder, dog havde vi jo en okay handel med kameraet.

øv!

de dårlige oplevelser er MEGET dårlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.