Er der nogen der kender pixmania.com???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

LinLin

sismofutten skriver:

Her kan du se hvad andre brugere skriver: http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com

:-)

God side

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Maalene

Kan være du er ligeså heldig som mig

Købte en taske til mit nye kamera derinde, og det endte med der kom 2 styks i stedet for det ene jeg havde bestilt

Anmeld

7. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg har handlet på pixmania.com 15-20 gange efterhånden, og har til dags dato ikke haft nogen problemer.

Jeg bestilte på et tidspunkt et bundkort til 1400kr, som jeg ikke var tilfreds med, og der var ingen problemer med at sende det retur og få pengene tilbage.

Så jeg har kun gode ting at sige om den side, plus de som regel er de billigste på mange områder.

-Skovrup

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

Maalene skriver:

Kan være du er ligeså heldig som mig

Købte en taske til mit nye kamera derinde, og det endte med der kom 2 styks i stedet for det ene jeg havde bestilt

- se det ville ikke være dårligt

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

Fru. Skovrup skriver:

Jeg har handlet på pixmania.com 15-20 gange efterhånden, og har til dags dato ikke haft nogen problemer.

Jeg bestilte på et tidspunkt et bundkort til 1400kr, som jeg ikke var tilfreds med, og der var ingen problemer med at sende det retur og få pengene tilbage.

Så jeg har kun gode ting at sige om den side, plus de som regel er de billigste på mange områder.

-Skovrup

De er i hvert fald meget billige lige i det her tilfælde - så det er fristende...

Anmeld

7. marts 2011

ekzunz

Jeg har købt en 50" fladskærm derinde - ingen problemer

Anmeld

7. marts 2011

Mikkelmusen

Coolshop.dk har prisgaranti. Så du kan kontakte kundeservice og fortælle hvor du har set nævnte vare billigere. Så får du den til samme pris.

Jeg har altid handlet hos coolshop fordi jeg bare ved det altid er i orden.

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

Znuzke skriver:

Jeg har købt en 50" fladskærm derinde - ingen problemer

jeg er bare en tøs når det kommer til at handle nye steder... og så har jeg været inde på trust-etellerandet - det så ikke så godt ud mht kundetilfredsheden

Anmeld

7. marts 2011

LinLin

Mikkelmusen skriver:

Coolshop.dk har prisgaranti. Så du kan kontakte kundeservice og fortælle hvor du har set nævnte vare billigere. Så får du den til samme pris.

Jeg har altid handlet hos coolshop fordi jeg bare ved det altid er i orden.

Jeg har faktisk lige skrevet til dem - det er min "yndlingsspilbutik". jeg ved bare ikke om garantien også gælder forudbestillinger...

Anmeld

7. marts 2011

ekzunz

DAs mor skriver:

Jeg har faktisk lige skrevet til dem - det er min "yndlingsspilbutik". jeg ved bare ikke om garantien også gælder forudbestillinger...

Jeg overvejede faktisk også at skrive til kundeservice idag hos Coolshop. Jeg er jo på jagt efter en alm. DSi, og den er ikke billigst hos Coolshop. Hmmmm - måske jeg skulle gøre det, jeg kan jo højst få et nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.