Hjæælp - Stille barn i graviditeten - uge 35

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Kløver

Anonym skriver:

Tak for din hilsen og fordi du tog dig tid til at skrive den. Jeg er mere rolig efter at have hørt, at andre også har oplevet det.. kæresten kom  hjem for ikke så længe siden og vi mærkede ham sparke til et par gange. Så jeg håber, at alt er som det skal være.

Selvfølgelig hvis du slet ikke mærker bevægelse og du bliver bekymret, så prøv at drikke noget koldt og gerne også sødt, det plejer at hjælpe på det, og ellers så kan du altid ringe til FG, hellere en gang for meget end en gang for lidt..

men dejligt i mærkede bevægelse igen, og er da også sikker på jeres lille bebs har det skønt inde i babyhulen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kan du tro jeg gør   
Og endnu engang et stort kram.

Mange tak!

Jeg giver en melding, når jeg har været på hospitalet fredag.

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Selvfølgelig hvis du slet ikke mærker bevægelse og du bliver bekymret, så prøv at drikke noget koldt og gerne også sødt, det plejer at hjælpe på det, og ellers så kan du altid ringe til FG, hellere en gang for meget end en gang for lidt..

men dejligt i mærkede bevægelse igen, og er da også sikker på jeres lille bebs har det skønt inde i babyhulen

Ja det er rigtigt.. jeg er opmærksom på at reagere, hvis der nu går for længe uden bevægelser.. men han har bevæget sig i dag nogle gange.. og jeg blev jo tjekket både af jordemoderen og så senere af en anden jordemoder på hospitalet og en læge.. så nu må jeg bare sikre mig, at jeg mærker noget hver dag indtil fredag og så se, hvad de siger fredag..

Venter du barn nu også?

Anmeld

7. marts 2011

Kløver

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt.. jeg er opmærksom på at reagere, hvis der nu går for længe uden bevægelser.. men han har bevæget sig i dag nogle gange.. og jeg blev jo tjekket både af jordemoderen og så senere af en anden jordemoder på hospitalet og en læge.. så nu må jeg bare sikre mig, at jeg mærker noget hver dag indtil fredag og så se, hvad de siger fredag..

Venter du barn nu også?

jeg venter ikke barn, jeg har lige fået en søn for 5 uger siden, så ville være lidt hurtigt efter Men har jo så selv stået i det for kort tid siden, og havde termin i torsdags

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

jeg venter ikke barn, jeg har lige fået en søn for 5 uger siden, så ville være lidt hurtigt efter Men har jo så selv stået i det for kort tid siden, og havde termin i torsdags

Nå for søren.. tillykke så! Du fødte da tidligt så?? Jeg har først termin den 12. april.. men slimproppen gik i lørdags.. så jeg er spændt på, om han mon kommer tidligere..

Havde du en ok fødsel? Og hvorfor kom bebsen for tidligt? Håber det er ok jeg spørger..

Anmeld

7. marts 2011

Kløver

Anonym skriver:

Nå for søren.. tillykke så! Du fødte da tidligt så?? Jeg har først termin den 12. april.. men slimproppen gik i lørdags.. så jeg er spændt på, om han mon kommer tidligere..

Havde du en ok fødsel? Og hvorfor kom bebsen for tidligt? Håber det er ok jeg spørger..

Det er helt ok. Daniel kom 5 uger før tid, pga svangerskabsforgiftning, så har været en hård start med neonatal afdeling, fødslen der ikke ville gå nok igang, så jeg fik akut kejsersnit efter 38½time osv, men han har det godt så det er jo kun dejligt, men ja lidt underligt, man skulle til at nyde den sidste tid, og så endte det ret pludseligt alligevel, så nåede bla aldrig til fotografen og få mit mave-billede, så det må jeg have til gode, til næste gang Slimproppen kan vist godt gå, uden der sker noget og vist endda gendanne sig selv, så håber da for jer at du går til min 37 uge

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det er helt ok. Daniel kom 5 uger før tid, pga svangerskabsforgiftning, så har været en hård start med neonatal afdeling, fødslen der ikke ville gå nok igang, så jeg fik akut kejsersnit efter 38½time osv, men han har det godt så det er jo kun dejligt, men ja lidt underligt, man skulle til at nyde den sidste tid, og så endte det ret pludseligt alligevel, så nåede bla aldrig til fotografen og få mit mave-billede, så det må jeg have til gode, til næste gang Slimproppen kan vist godt gå, uden der sker noget og vist endda gendanne sig selv, så håber da for jer at du går til min 37 uge

Pyha.. det lyder da godt nok hårdt! Håber da du har det ok og, at Daniel har klaret sig godt selvom han kom tidligt til.

Jaaaaaaaaaa jeg håber da virkeligt også, at der minimum går 2 uger endnu før vores dreng kommer til... Jeg er præcis 35 uger i morgen.. så min to uger pleeeease. Har faktisk nærmest regnet med, at jeg helt klart ville gå til uge 41 eller sådan.. fordi jeg hørte, at 85% af 1. gangsfødende går over terminen.. men det kan være man skulle nyde hver eneste dag nu da det jo reelt kan ske når som helst..

Det gode er, at jeg føler mig meget tryg med min jordemoder og det hospital jeg skal føde på.

Anmeld

7. marts 2011

Kløver

Anonym skriver:

Pyha.. det lyder da godt nok hårdt! Håber da du har det ok og, at Daniel har klaret sig godt selvom han kom tidligt til.

Jaaaaaaaaaa jeg håber da virkeligt også, at der minimum går 2 uger endnu før vores dreng kommer til... Jeg er præcis 35 uger i morgen.. så min to uger pleeeease. Har faktisk nærmest regnet med, at jeg helt klart ville gå til uge 41 eller sådan.. fordi jeg hørte, at 85% af 1. gangsfødende går over terminen.. men det kan være man skulle nyde hver eneste dag nu da det jo reelt kan ske når som helst..

Det gode er, at jeg føler mig meget tryg med min jordemoder og det hospital jeg skal føde på.

Vi hra dte rigtig godt, men gør bare jeg tager mine forholdsregler til næste gang, men daniel klarer det flot selvom han er præmature, der er bare nogle ting man skal være opmærksom på, og ting som er anderledes, ellers er han heldigvis sund og rask

Det er en stor fordel at føle sig tryg, og håber også for jer du går min 2 uger endnu, men ja uanset hvad er dte jo med at nyde tiden mens den er der, jeg nød tiden, men synes nu godt jeg kunne ha brugt lidt mere tid alligevel

Anmeld

8. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Godt at høre, at det går godt med dig og den bette. Jeg vil prøve at nyde dagene op til fødslen fuldt ud da du jo har ret i, at man aldrig ved, hvornår der kan ske noget...

Hav en skøn dag i solskinsvejr.

Anmeld

8. marts 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Hej derude..

Jeg har et ualmindelig stille barn i maven. Det har undret og bekymret mig, hvorfor jeg i dag nævnte det overfor jordemoderen, som henviste mig til Hvidovres akutte afdeling. Der blev jeg testet for svangerskabsforgiftning (testen viste negativ heldigvis) og de målte barnets hjertelyd + veer over en halv time. Det viste sig også at være helt fint. For en sikkerhedsskyld blev jeg også tilset af en læge, som ultralydskannede mig. Barnet var ret stille. Hans hjerte bankede som det skulle og hans brystkasse rejste sig og sank igen. Så alt var vel.. men han var meget stille.

Jeg mærker ham sparke af og til, men det er en spark her og en der ikke sådan vild aktivitet i en periode før han bliver stille igen. Lægen på hospitalet sagde, at jeg ikke skulle være bekymret, men hun gav mig en tid til at blive skannet igen på fredag med en anden læge, som skal sikre sig, at vores barn vokser som han skal.

Jeg er sååååååååååååå bekymret og nervøs for, om der nu er noget galt!

Jeg er jo kun 4 1/2 uger fra terminen.. så jeg har da glædet mig til fødslen osv.. nu panikker jeg helt ved tanken om der er noget galt med vores barn.

Er der nogen derude, som har prøvet noget lignende og har en positiv historie??

Hilsen fra den bekymrede mor.

Jeg er nu i uger 35+5 og bette piger er blevet mere stille der inde. Hun bevæger sig, men bare ikke så vildt mere.

Har fundet ud af at hun nu ligger med hovedet ned af, så tror det er derfor. Før lå hun vandret så der kunne jeg mærke det mindste! Men må nok sige at hun stadig engang i mellem er meget vildt...

Håber at din scanning går godt på Fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.