Kunsten at stikke sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

millesofie

Miss BananaHammock skriver:

Ja så havde jeg min første "stik dig selv" oplevelse igår aftes... og så aligevel ikke, for jeg måtte få min kæreste til at klare ærterne. Men jeg gruede godt nok for det i timerne op til, men WOW... kunne ikke mærke noget som helst. Det var jo piece of cake!!!

Så til alle jer der ikke har prøvet det endnu.. dont worry. Jeg har nåleskræk, men jeg synes det var en leg. 

uhh den har jeg også været igennem og jeg er så for nåle men jeg klarede sørme 12 mdr i nåle helvet aner ikke hvordan det gik til

jeg havde ingen til at hjælpe så det var bare ud i det, og det gjorde jeg så..

men puuu hvor jeg tog mig sammen længe, kan huske at det var lige så jeg rystede og måtte sætte mig ned i mens jeg er sådan en kylling på det område

men ja ærligt så gjorde det slet ikke ondt, men det er heller ikke det jeg ikke kan lide... det er tanken om det der sker og den lyd jeg kan høre som ikke er der

held og lykke alle sammen fra kyllingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Sunflower

MarianneSonne skriver:

Godt at første gang er overstået  Ved vores to første forsøg, skulle jeg selv blande medicinen med en alm kanyle og også stikke mig med en alm kanyle. Her i sidst omgang fik jeg heldigvis sådan en pen som man bruger nu

Held og lykke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det må være menopur du har fået de første gange? Det har jeg også været på - det værste var nemlig at man selv skulle blande det Det er meget mere rart med Gonal F pennen

Første gang jeg skulle stikke mig var jeg alene hjemme. Det endte med at jeg måtte ringe til min søster og hun var vel en 40 min om at få mig til det Og så kunne man bare ikke mærke en disse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.