Kunsten at stikke sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Miss BananaHammock

Ja så havde jeg min første "stik dig selv" oplevelse igår aftes... og så aligevel ikke, for jeg måtte få min kæreste til at klare ærterne. Men jeg gruede godt nok for det i timerne op til, men WOW... kunne ikke mærke noget som helst. Det var jo piece of cake!!!

Så til alle jer der ikke har prøvet det endnu.. dont worry. Jeg har nåleskræk, men jeg synes det var en leg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Putomanen

Jeg gruer også for, når jeg skal i gang med at stikke mig selv... Min kæreste er hunderæd for nåle, så der bliver ikke nogen hjælp at hente der  Men det er nu rart at høre, at det slet ikke er slemt

Anmeld

7. marts 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Jeg gruer også for, når jeg skal i gang med at stikke mig selv... Min kæreste er hunderæd for nåle, så der bliver ikke nogen hjælp at hente der  Men det er nu rart at høre, at det slet ikke er slemt

Du skal bare sælge den til ham: "skat kunne du ikke tænke dig at stikke mig, uden at jeg skælder ud" 

Bare fat i en hud-dælle og så er det helt smertefrit! 

Anmeld

7. marts 2011

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

Du skal bare sælge den til ham: "skat kunne du ikke tænke dig at stikke mig, uden at jeg skælder ud" 

told u so

Anmeld

7. marts 2011

Putomanen

Åh, jeg frygter at det ikke engang er nok, han er næsten ved at besvime når han ser en nål  Det var lige før, han synes hans blodprøvetagning var meget værre end min biopsi for celleforandringer

Men det er da helt sikkert et forsøg værd, når vi kommer dertil

Anmeld

7. marts 2011

Kruse90

Dejligt at vide
kæresten har også tilbudt mig det, hvis jeg ikke kan selv

Men vi håber på at vi snart kommer igang med hele hormonprocessen

Anmeld

7. marts 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Åh, jeg frygter at det ikke engang er nok, han er næsten ved at besvime når han ser en nål  Det var lige før, han synes hans blodprøvetagning var meget værre end min biopsi for celleforandringer

Men det er da helt sikkert et forsøg værd, når vi kommer dertil

hehe.. så kan det godt være du skal få hjælp af en anden. Jeg havde overvejet min mor, da hun selv har været igennem alt det her hormonsprøjer osv. Man får jo afvide præcis hvad tid man skal tage den, så kan man jo bare være sammen med en der kan hjælpe. Jeg synes også jeg har læst et sted at hvis det kan lade sig gøre, kan man benytte sin praktiserende læge. Men tror nu nok I skal klare det alene 

Anmeld

7. marts 2011

Miss BananaHammock

Kruse90 skriver:

Dejligt at vide
kæresten har også tilbudt mig det, hvis jeg ikke kan selv

Men vi håber på at vi snart kommer igang med hele hormonprocessen

Skal I starte på hormonsprøjter eller pergotime? Eller hvordan er det nu?

Anmeld

7. marts 2011

Kruse90

Skal I starte på hormonsprøjter eller pergotime? Eller hvordan er det nu?

næsespray og sprøjte mener jeg men ved ingenting endnu..
Det er ICSI vi skal i.

Anmeld

7. marts 2011

Mi

Godt at første gang er overstået  Ved vores to første forsøg, skulle jeg selv blande medicinen med en alm kanyle og også stikke mig med en alm kanyle. Her i sidst omgang fik jeg heldigvis sådan en pen som man bruger nu

Held og lykke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.