Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skouboe skriver: Stort tillykke med halvvejs. For mig var næste milepæl 24 uger, fordi man der ville Prøve at redde mit barn, hvis der skete noget.
Stort tillykke med halvvejs. For mig var næste milepæl 24 uger, fordi man der ville Prøve at redde mit barn, hvis der skete noget.
Jeg snupper lige 24 uger som næste milepæl.
så begynder det at ligne noget!! - nervøs?
Milka skriver: så begynder det at ligne noget!! - nervøs?
Nej, ikke nervøs. Er endelig begyndt at forstå, at jeg skal være mor, så nu er jeg mere spændt. Tror måske først jeg bliver nervøs, når der er en måneds tid til.
Metchen skriver: Jeg synes allerede nu at kvalmen er ved at være aftagende. Nu er det kun omkring 3 gange om dagen at jeg kaster op, og det kan jeg sagtens leve med. Så det har jeg optur over i de dage her. Det er så vildt at se, at der er gået 20 uger af min graviditet. Babyen fejrer ved at være rigtig aktiv. Kan mærke at den møffer rundt inde i maven, og enkelte gange har jeg mærket den uden på maven. Det gør, at det bliver meget mere virkeligt. Nu er jeg endelig ved at forstå, at jeg skal være mor.
Jeg synes allerede nu at kvalmen er ved at være aftagende. Nu er det kun omkring 3 gange om dagen at jeg kaster op, og det kan jeg sagtens leve med. Så det har jeg optur over i de dage her.
Det er så vildt at se, at der er gået 20 uger af min graviditet. Babyen fejrer ved at være rigtig aktiv. Kan mærke at den møffer rundt inde i maven, og enkelte gange har jeg mærket den uden på maven. Det gør, at det bliver meget mere virkeligt. Nu er jeg endelig ved at forstå, at jeg skal være mor.
Min kvalme/opkast forsvandt også omkring 3. trimester/26. uge, så der er håb endnu!!
AnneBJ skriver: Min kvalme/opkast forsvandt også omkring 3. trimester/26. uge, så der er håb endnu!!
Taark Anne.
Gad godt prøve slet ikke at kaste op i løbet af en dag, men nu skal man jo ikke gå hen og drømme for store drømme.
Metchen skriver: Taark Anne. Gad godt prøve slet ikke at kaste op i løbet af en dag, men nu skal man jo ikke gå hen og drømme for store drømme.
Nej altså, træerne gror jo heller ikke ind i himlen vel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128