Halvvejs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

ooo

Hey tøser.

Så er jeg halvvejs henne i min graviditet i dag. 20 uger, hvor er det vildt at tænke på.

Ville ikke andet end lige juble over, hvor fedt det er at kunne sige halvdelen af det her gravid noget er overstået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

mama09

Metchen skriver:

Hey tøser.

Så er jeg halvvejs henne i min graviditet i dag. 20 uger, hvor er det vildt at tænke på.

Ville ikke andet end lige juble over, hvor fedt det er at kunne sige halvdelen af det her gravid noget er overstået.

wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu jubler med

Anmeld

7. marts 2011

Ida.

7. marts 2011

AnneBJ

Tillykke!! Det er en stor milepæl, som jeg tydeligt kan huske!!

Anmeld

7. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Hey tøser.

Anmeld

7. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Ni-ko-li-ne skriver:

det er kanon!

Anmeld

7. marts 2011

TbCp

Vildt mand!!! Jeg synes det er gået sindsygt stærkt!!!

Anmeld

7. marts 2011

ooo

Tusind tak piger.

Tina, jeg synes også det er gået stærkt.  Lige pludselig sidder man her med mave på, og kan mærke et styks sktiv baby UDEN på maven. Se, det er mærkeligt.

Anmeld

7. marts 2011

oo

ER DU VIRKELIG?!  scheize hvor går tiden huuuuuurtiiiiiigt!!!!

og måske-måske-måske løjer kvalmen kraftigt af når du når 3. trimester  det gjorde den for mig! (dog ikke mere end jeg ørlede godt og grundigt om morgenen inden fødslen - ja og naturligvis igen da jeg havde veer)

Anmeld

7. marts 2011

ooo

Tjuhl skriver:

ER DU VIRKELIG?!  scheize hvor går tiden huuuuuurtiiiiiigt!!!!

og måske-måske-måske løjer kvalmen kraftigt af når du når 3. trimester  det gjorde den for mig! (dog ikke mere end jeg ørlede godt og grundigt om morgenen inden fødslen - ja og naturligvis igen da jeg havde veer)

Jeg synes allerede nu at kvalmen er ved at være aftagende. Nu er det kun omkring 3 gange om dagen at jeg kaster op, og det kan jeg sagtens leve med. Så det har jeg optur over i de dage her.

Det er så vildt at se, at der er gået 20 uger af min graviditet. Babyen fejrer ved at være rigtig aktiv. Kan mærke at den møffer rundt inde i maven, og enkelte gange har jeg mærket den uden på maven. Det gør, at det bliver meget mere virkeligt. Nu er jeg endelig ved at forstå, at jeg skal være mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.