Jeg både glæder mig og frygtelig nervøs....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

super.

årh glæder mig også til jeg skal til scanning men skal først til første lægebesøg på onsdag.

glæder mig til at læse din updatet.

Ja... Så får du også snart en tid til NF... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Ja... Så får du også snart en tid til NF... 

ja og kan bare ikke vente på brevet kommer

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

ja og kan bare ikke vente på brevet kommer

Sådan havde jeg det også... Var spændt hver dag når posten havde været her... 

Anmeld

7. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Sådan havde jeg det også... Var spændt hver dag når posten havde været her... 

man kan heller ikke være andet.

selvom jeg ikk har været ved første læge besøg tjekker jeg postkassen hver dag efter det brev fordi jeg bare glæder mig så meget til at skulle ind og se den lille.

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

man kan heller ikke være andet.

selvom jeg ikk har været ved første læge besøg tjekker jeg postkassen hver dag efter det brev fordi jeg bare glæder mig så meget til at skulle ind og se den lille.

Sygehuset får jo først besked når du har været ved 1. lægebesøg... 

Det gjorde de hvert fald ved mig... Ved ikke om det er forskelligt fra sted til sted... 

Anmeld

7. marts 2011

channie-g

MoarJ skriver:

Imorgen tidlig skal jeg til NF... Jeg glæder mig helt vildt... Er også nervøs... 

Når jeg sover om natten og skal vende, har jeg ondt i maven, faktisk kun når jeg vender mig... Ikke som når man har ondt i maven, ved andre ting.. 

Det er ikke smertefuldt - Det er der bare når jeg vender mig... Frygten jeg frygter er noget jeg slet ikke burde og tænke... 

Er lidt bange for der er noget galt derinde, og det er kun fordi det gør ondt når jeg vender mig... Slet ikke noget jeg eller mærker til... 

Måske mig der bare er møg pivet - Og at alle ting rent faktisk er fint derinde... 

Anmeld

7. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Sygehuset får jo først besked når du har været ved 1. lægebesøg... 

Det gjorde de hvert fald ved mig... Ved ikke om det er forskelligt fra sted til sted... 

det gør de også først her.

Anmeld

7. marts 2011

<3

7. marts 2011

MaybeBaby

MoarJ skriver:

Imorgen tidlig skal jeg til NF... Jeg glæder mig helt vildt... Er også nervøs... 

Når jeg sover om natten og skal vende, har jeg ondt i maven, faktisk kun når jeg vender mig... Ikke som når man har ondt i maven, ved andre ting.. 

Det er ikke smertefuldt - Det er der bare når jeg vender mig... Frygten jeg frygter er noget jeg slet ikke burde og tænke... 

Er lidt bange for der er noget galt derinde, og det er kun fordi det gør ondt når jeg vender mig... Slet ikke noget jeg eller mærker til... 

Måske mig der bare er møg pivet - Og at alle ting rent faktisk er fint derinde... 

Jamen dog, dejligt at læse, at man ikke er alene om at glæden versus frygten! Har lige skrevet et lille indlæg om det selv, da jeg selv skal til NF i morgen, men tror nu, at hvis der skulle være noget galt, så var det en konstant smerte. Det kan jo også bare være lidt muskler eller lign. der sidder fast? Skal vi ikke begge krydse fingrer for, at alt er i skønneste orden

/Mette

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Jamen dog, dejligt at læse, at man ikke er alene om at glæden versus frygten! Har lige skrevet et lille indlæg om det selv, da jeg selv skal til NF i morgen, men tror nu, at hvis der skulle være noget galt, så var det en konstant smerte. Det kan jo også bare være lidt muskler eller lign. der sidder fast? Skal vi ikke begge krydse fingrer for, at alt er i skønneste orden

/Mette

Synes da helt klart vi skal ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.