Jeg både glæder mig og frygtelig nervøs....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Mira0911

Imorgen tidlig skal jeg til NF... Jeg glæder mig helt vildt... Er også nervøs... 

Når jeg sover om natten og skal vende, har jeg ondt i maven, faktisk kun når jeg vender mig... Ikke som når man har ondt i maven, ved andre ting.. 

Det er ikke smertefuldt - Det er der bare når jeg vender mig... Frygten jeg frygter er noget jeg slet ikke burde og tænke... 

Er lidt bange for der er noget galt derinde, og det er kun fordi det gør ondt når jeg vender mig... Slet ikke noget jeg eller mærker til... 

Måske mig der bare er møg pivet - Og at alle ting rent faktisk er fint derinde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Hansen97

MoarJ skriver:

Imorgen tidlig skal jeg til NF... Jeg glæder mig helt vildt... Er også nervøs... 

Når jeg sover om natten og skal vende, har jeg ondt i maven, faktisk kun når jeg vender mig... Ikke som når man har ondt i maven, ved andre ting.. 

Det er ikke smertefuldt - Det er der bare når jeg vender mig... Frygten jeg frygter er noget jeg slet ikke burde og tænke... 

Er lidt bange for der er noget galt derinde, og det er kun fordi det gør ondt når jeg vender mig... Slet ikke noget jeg eller mærker til... 

Måske mig der bare er møg pivet - Og at alle ting rent faktisk er fint derinde... 

Jeg er sikker på at alt er som det skal være og du vil gå roligt derfra i morgen!!

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

112233 skriver:

Jeg er sikker på at alt er som det skal være og du vil gå roligt derfra i morgen!!

Tror bestemt også alt er som det skal være... Men man bekymre sig alligevel lidt... 

Anmeld

7. marts 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Det med når du vender dig, har jeg også haft i lidt over i måned, med det har dog aftaget de sidste par dage, måske er det bare tvillinger du også venter dig

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Det med når du vender dig, har jeg også haft i lidt over i måned, med det har dog aftaget de sidste par dage, måske er det bare tvillinger du også venter dig

Det er jo spændende om der gemmer sig en ekstra.. 

Men tror mest på der kun er 1... 

Anmeld

7. marts 2011

Troldemommi

Hejsa jeg skal også til nf scanning i morgen :-) du er ikke alene om at være nervøs tror det er noget man skal være, det er jo første gang man skal se og høre spirrevippen

Håber du får en rigtig god oplevelse i morgen

Monica

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

Monica P skriver:

Hejsa jeg skal også til nf scanning i morgen :-) du er ikke alene om at være nervøs tror det er noget man skal være, det er jo første gang man skal se og høre spirrevippen

Håber du får en rigtig god oplevelse i morgen

Monica

Tak og lige over... 

Anmeld

7. marts 2011

NinaNymannMadsen

årh det kender jeg godt, nogen dage har jeg ondt når jeg vender mig i sengen, men har så også ondt når jeg nyser eller så gir det lige et jag i maven og det er skide ubehageligt.

men alt er da som det skal være der inde, men man kan ikke lade være med at være nervøs.

du må jo lige give en updatet imorgen når du har været til scanning om hvordan og hvorledes blyp har det og det hele.

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

årh det kender jeg godt, nogen dage har jeg ondt når jeg vender mig i sengen, men har så også ondt når jeg nyser eller så gir det lige et jag i maven og det er skide ubehageligt.

men alt er da som det skal være der inde, men man kan ikke lade være med at være nervøs.

du må jo lige give en updatet imorgen når du har været til scanning om hvordan og hvorledes blyp har det og det hele.

Skal nok give en update, det lover jeg... 

Tror da også helt klart at alt er fint derinde... 

Anmeld

7. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Skal nok give en update, det lover jeg... 

Tror da også helt klart at alt er fint derinde... 

super.

årh glæder mig også til jeg skal til scanning men skal først til første lægebesøg på onsdag.

glæder mig til at læse din updatet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.