Hvad har jeres små UNDER Heldragten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

saxa

Kortærmet body under alt tøj og her i den kolde tid også strømpebukser under alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

sne190810

Om natten: Kortærmet uldbody inden under

Om dagen: Kort ærmet uldbody, strømpebukser, og en langærmet t-shirt eller cardigan udover.

Jeg  ULD

Sne er et koldt barn (Så på den måde passer hendes navn sgu meget godt ... )  Hun er og bliver altid pakket ind i meget tøj, fordi ellers bliver hun simpelthen så kold. Det er liiiidt irriterende altid at skulle pakke hende ind, og slæbe tonsvis af tøj i pusleren men det er en vanesag

Anmeld

7. marts 2011

Ansemusen

Det er meget forskelligt hvor meget tøj det enkelte barn har brug for at have på. Mærk efter i nakken om dit barn er for varmt, for koldt eller tilpas. De må ikke være fugtige/våde af sved.

Nogle børn sover kun i ble om sommeren, mens andre har behov for en body.

Anmeld

7. marts 2011

Laulund87

Fru Nielsen skriver:

En kortærmert body...

Anmeld

7. marts 2011

Loa

Isabella har som regel ikke noget inden under når hun sover i heldragt.... Ind i mellem en kortærmet body.... Men hun er et meget varmt barn, der aldrig ligger med sin dyne på...... 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Min datter har ingenting under heldragten... Når hun skal ud at sove giver jeg hende bare en fleecedragt på og hjemmesko, så holder hun fint varmen. Men det skal lige siges at vi har gulvvarme over alt i huset, og en temperatur på 23 grader i stuen/køkkenet.

der er nemlig også rigtig dejlig varmt her ,23grader.

Anmeld

7. marts 2011

MaliksMor

Herhjemme for lillemanden kun heldragt & sokker på.. Han sveeder helt vildt, hvis han for mere på..

Anmeld

7. marts 2011

Clisolka

Isabella har kun ble og strømper på indenunder en heldragt - hvis ikke hun skal koge over  Hun har arvet sin fars kropsvarme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.