Hvad har jeres små UNDER Heldragten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

oo

jeg giver aldrig Sol noget inde under heldragten - og herhjemme bliver heldragter brugt både som dag og nattøj vi bor også i et koldt hus, der udelukkende opvarmes via brændeovn. og hun er fra oktober 2010.

ja - og så har hun altså aldrig været syg udover lidt feber ved tandfrembrud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Min datter har ingenting under heldragten... Når hun skal ud at sove giver jeg hende bare en fleecedragt på og hjemmesko, så holder hun fint varmen. Men det skal lige siges at vi har gulvvarme over alt i huset, og en temperatur på 23 grader i stuen/køkkenet.

Anmeld

7. marts 2011

Maja_4000

Lone H. skriver:

Julie har kun ble og strømper på indenunder heldragter og nattøj, da hun er et meget varmt barn

Det samme her (:

Anmeld

7. marts 2011

Mira0911

Kort eller langærmet body.. 

Anmeld

7. marts 2011

L-Mortil3

Liam har aldrig andet end ble på under heldragten(natdragt i hans tilfælde) - Han har alle dage været et rigtig varmt barn, og bruger også kun f.eks. langærmet body + bukser.

Lillebror har indtil videre kortærmet på under heldragter.

Anmeld

7. marts 2011

Karo

Min datter er et meget varmt barn og hvis hun har en body på under heldragten koger hun. Så derfor har hun bare ble på inden under.

Anmeld

7. marts 2011

Lolli

Kortærmet body. Vores pige er meget varm, så hun ville koge hvis hun fin to langærmede stykker tøj på.

Anmeld

7. marts 2011

2721

Fru Nielsen skriver:

En kortærmert body...

Det samme her. Men bliver reguleret i forhold til temperaturen

Anmeld

7. marts 2011

blomst84

Har altid givet en kortærmet body, men i dag da sundhedsplejersken var der sagde hun at Cecilie var ALT for varm og at jeg ikke måtte give hende så meget tøj pga hun var et varmt barn.... tror det er meget individuelt.... 

Anmeld

7. marts 2011

Mor1012

Min pige har en Kort ærmet body på, og en heldragt/natdragt og nogle strømper på udover dragten med fødder i. og en alm efterårs jakke og så ligger hun på dynen med dynen over sig

/// Rebecca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.