Kravle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2008

twinboys

Jeanne skriver:

Sidder og bliver helt jaloux på jeres kravleoplevelser :$ Jesse kravlede først da han var 13 mdr, men det varede kun 2 uger så begyndte han at gå. Inden da kom han frem ved at mave sig afsted :)

(H)

Alexander mavede sig også frem... Det er så kært... Men han kravlede også inden han gik...

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

skovfidusen

Emma begyndte at kravle for 3 dage siden og hun er 10 måneder, så der kan gå lang tid, men når det så endelig sker er det bare så fantastisk

Anmeld

31. oktober 2008

Miamaja

vores lille guldklump var nasten 7 mdr gammel da han fandt ud af at kravle og saa var der bare fart paa derud af

Anmeld

2. november 2008

MUTT3

Kravle... *suk* ja

Den store var 2½ år vel at bemærke, før han lærte at kravle, til gengæld gik han da han var 8 måneder.

Den mellemste, var næsten 10 måneder før hun kravlede, det nåede hun at gøre, helt rigtigt i 3 dage, så ville hun hellere på på 2 ben.

Den yngste kravelede helt rigtigt da hun var tæt på 7 måneder, men kunne længe før det, dvs 4½ måned 1. gang vi oplevede det, hvis bare vi satte hende på et gulvtæppe, men efter som at vi har trægulv i det meste af huset, var det altså ikke til at stå fast, så hun hev sig i armene, men efter som at jeg syntes 4½ måned er ALT for tidelig, og jeg hvade en reel mulighed for at have medbestemmelse, fik hun ikke lov at opholde sig ret meget på de få gulvtæpper vi har.

Anmeld

2. november 2008

MUTT3

Jeanne skriver:

Sidder og bliver helt jaloux på jeres kravleoplevelser :$ Jesse kravlede først da han var 13 mdr, men det varede kun 2 uger så begyndte han at gå. Inden da kom han frem ved at mave sig afsted :)

(H)

Det kan jeg godt forstå.

Min 3 unge, er et "rigtigt" barn hvad at kravle angår, og jeg lover dig jeg at jeg nyder det, i fulde drag, det er så nuser med den der vrikkende barnerumpe.
Men det har nu været smadder morsomt at prøve at have et barn, der har øvet og øvet og, for at lære det, frem for inden slet ikke at have behov for det, fordi man kunne gå, eller lærte det nærmest over en enkelt nat.

Så jeg har nyt og nyt og nyt, nu er vi begyndt at øve i at slippe når vi står op, og jeg ærger mig sådan over at hun vil til at gå, jeg håber på der går måneder endnu, før hun slipper helt, for det betyder en rigtig kravlende baby *gg* meen de er nu også nemmere at holde styr over så længe de bliver i gulvhøjde, så der må hun gerne blive til på den anden side af de 12 måneder, det kommer vist desværre bare til at knibe.

Anmeld

2. november 2008

Miamaja

jeg GLAEDEDE mig til at guldklumpen kunne gaa for al hans toj blev saa slidt og snavset paa knaene af at han insisterede paa at ville kravle paa vores forhave fliser og graes - det er svaert at faa af i vask

Anmeld

2. november 2008

petersmor

Peter kravlede præcis en uge før hans 1 års fødselsdag og gik først da han var 20 mdr.

Hanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.