Kravle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2008

Balderson

Janep skriver:

Hvor gammle var jeres børn da de begyndte at kravle?

Min lille Hannah er lidt over 4 måneder og kan ikke kravle endnu - men håber da det kommer om ikk så længe :D

"Ro på moster"

Det har jeg alså lige lyst til at sige ;)

Og hvis et barn omkring 4 mdr. alderen kravler er det mere undtagelsen end reglen..

Tingene sker når dit barn er klar til det...

Så nyd at du endnu ikke skal fjerne urtepotter fra gulvet eller finde dine gryder på gulvet istedetfor i skabet :D

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2008

A.I.G.

Ella & Augusta var 8 mdr.
Ella gik de første skridt da hun var 10 mdr., Augusta ugen efter hendes første fødselsdag.

Det kommer når det kommer.
Du må ikke panikke nu, hun er 4 mdr.

Anette

Anmeld

8. oktober 2008

moniquesmor

min datter har ikke kravle bagelænds

Anmeld

8. oktober 2008

Miamaja

Pusling30 skriver:

Simon den store var 5½ md, Sebastian den mellemste var 7 md og Lukas den yngste var næsten 9 md..

Simon gik 3 dage før han blev 1 år, Sebastian da han var 15 md og Lukas da han var 13 md..

Knus

hvor husker du godt:)) jeg mener guldklumpen var 6 mdr og saa kravle lob han ogsaa.. fart paa:P

Anmeld

8. oktober 2008

Janep

Tak for alle de dejlige svar :D

hehe det er helelr ikk fordi jeg apsolut sys hun ska kravle li nu og her- Jeg glæder mig bar sådan :$

"Ro på moster"

Det har jeg alså lige lyst til at sige
Hehe :))

Det med at de starte med at kravler baglæns vidste jeg ikk - Man lære jo hver dag :)

Men ihvertfald tak for alle svarene nu ved jeg så at der nok kommer til at gå lidt endnu :)

(H) Stort kram til jer allesammen :D

Anmeld

8. oktober 2008

BellaT

twinboys skriver:

Ja de kravler når de har lyst og har fundet teknikken... Inden de kravler begynder de at kravle baglæns og så varer det ikke længe så finder de teknikken til at kravle frem...

Majbritt(H)

He He, ja, den baglæns kravlen er slem. De bliver så sure, når det går baglæns og de kommer væk fra det de vil hen til.:P
Phillip var lige blevet 9 mdr. da han fandt teknikken til rigtig fremadkravlen. Og mor jublede.:D Sådan en nybegynder-kravler er så sød.
(L)

Anmeld

8. oktober 2008

pusling30

Miamaja skriver:

Pusling30 skriver:

Simon den store var 5½ md, Sebastian den mellemste var 7 md og Lukas den yngste var næsten 9 md..

Simon gik 3 dage før han blev 1 år, Sebastian da han var 15 md og Lukas da han var 13 md..

Knus

hvor husker du godt:)) jeg mener guldklumpen var 6 mdr og saa kravle lob han ogsaa.. fart paa:P

Ja jeg husker godt ved hjælp af barnets bog som jeg har ført på alle 3 drenge:P.. ja han har fart på og har haft det fra start og ja efter han lærte at gå gik der 3 uger så foregik det i løb...:P

Anmeld

8. oktober 2008

twinboys

Miiikro skriver:

twinboys skriver:

Ja de kravler når de har lyst og har fundet teknikken... Inden de kravler begynder de at kravle baglæns og så varer det ikke længe så finder de teknikken til at kravle frem...

Majbritt(H)

He He, ja, den baglæns kravlen er slem. De bliver så sure, når det går baglæns og de kommer væk fra det de vil hen til.:P
Phillip var lige blevet 9 mdr. da han fandt teknikken til rigtig fremadkravlen. Og mor jublede.:D Sådan en nybegynder-kravler er så sød.
(L)

Ja smiler stort:D:D:D

majbritt(H)

Anmeld

9. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Sidder og bliver helt jaloux på jeres kravleoplevelser :$ Jesse kravlede først da han var 13 mdr, men det varede kun 2 uger så begyndte han at gå. Inden da kom han frem ved at mave sig afsted :)

(H)

Anmeld

9. oktober 2008

twinboys

moniquesmor skriver:

min datter har ikke kravle bagelænds

Alle børn er jo heller ikke ens..(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.