Så er vi hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Karo

anna-jonas skriver:

Velkommen hjem.....................og håber at du bliver frisk igen hurtigt. Hvem har anbefalet imodium???

Det gjorde vagtlægen.

Jeg har først lige fået mit nye sygesikringsbevis i dag og da jeg ikke kunne huske hvem vi havde valgt som læge valgt jeg at kontakte vagtlægen.

Jeg regner med at ringe til min nye læge imorgen og høre ham ad inden jeg starter på dem. Nu er der snart gået en uge og jeg er efterhånden godt træt at det, men problemer er at jeg er itvivl om det var imodium der gjorde mig svimmel til at starte med Så jeg er ikke så meget for at tage dem, hvis jeg får det sådan igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

anna-jonas

Øhhhh.....................et forsigtigt sygeplejemæssigt råd, er at blive tjekket hos lægen først, og evt. få sendt afføringsprøver afsted til analyse. For hvis det er en salmonella bakterie der giver diarrén, er det ikke så godt at stoppe det med imodium. Så skal der måske antibiotika til.

Anmeld

7. marts 2011

Karo

anna-jonas skriver:

Øhhhh.....................et forsigtigt sygeplejemæssigt råd, er at blive tjekket hos lægen først, og evt. få sendt afføringsprøver afsted til analyse. For hvis det er en salmonella bakterie der giver diarrén, er det ikke så godt at stoppe det med imodium. Så skal der måske antibiotika til.

Så var det godt jeg ikke er startet på dem endnu. Jeg ringer til lægen imorgen og hører ham ad

Anmeld

8. marts 2011

Milka

Karo skriver:

Flyveturen både derned og hjem igen gik faktisk rigtigt godt. Ida tog et par lurer på omkring en time og Marcus hyggede bare. På vejen hjem var han træt og lage sig selv til at sove på sædet. Da Martin ville tage han sko af sagde han : Nej far jeg sover

Mht. at sove et fremmed sted var jeg lidt bekymret. Vi skulle nemmelig alle 4 sove i samme rum og både og Ida og Marcus kan af og til godt vågne om natten. Marcus kalder og så kan man få ham til at falde til ro, mens Ida skriger alt hvad hun kan til hun bliver taget op Men det gik over alt forventning Ida vågnede et par nætter og skreg op, men Marcus sov da bare vidre, og Marcus vågnede også en enkelt nat, men vækkede heller ikke Ida Så vi havde ro fra en 20 tiden til omkring kl 7

det var da utroligt  

sejt at de tog det i stiv arm!

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

det er nogle dejlige billeder!!!

og sikker rart med lidt sol og varme, dog mindre behageligt at du og din bror sådan skulle blive syge!!!

Anmeld

8. marts 2011

Ni-ko-li-ne

og i øvrigt... velkommen hjem!

Anmeld

10. marts 2011

oo

velkommen hjem!! mand, jeg kunne overhovedet ikke gætte det var dig der var afsted, før du skrev noget på facebook

det er nogle vildt dejlige billeder, puha! jeg kommer virkelig til at savne sommeren når jeg kigger dem. og du ser HAMRENDE godt ud på det ene billede der er af dig (pre-diarre, I pressume??)

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

Oh no altså!!!! Der er godt nok mange der døjer med maveproblemer under sådan nogle ferier. Men godt I har hygget jer trods alt!!!

Anmeld

11. marts 2011

Karo

Tjuhl skriver:

velkommen hjem!! mand, jeg kunne overhovedet ikke gætte det var dig der var afsted, før du skrev noget på facebook

det er nogle vildt dejlige billeder, puha! jeg kommer virkelig til at savne sommeren når jeg kigger dem. og du ser HAMRENDE godt ud på det ene billede der er af dig (pre-diarre, I pressume??)

Tusind tak

Jo det er før diareen indtraf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.