efter en okay ferie

Ferien startede rigtigt godt med en flyvetur der bare gik lige efter bogen. Vi havde været noget bange da de jo allerede skulle op kl. 03.30 men det tog de bare i strækt arm. Da Ida blev træt i flyveren lagde hun sig bare til at sove og Marcus sad og puttede med sin dyne mens han kiggede i hans bøger.
Hotellet var rigtigt fint og bedst af alt så var der nogle dejlige pools så vi kunne ligge og slappe af og få badet en masse. Alt gik fint lige indtil tirsdag morgen hvor min ene bror fik sig en ordentlig omgang diare. Da han det blev være og være tog han til lægen hvor han fik saltvand i drop og så blev han sendt hjem igen. Det virkede åbentbart ikke for om natten mellem tirsdag og onsdag måtte han en tur på hospitalet, hvor han blev indlagt da han på det tidspunkt havde 40 i feber

Onsdag omkrig middag var han dog tilbage på hotellet igen, men måtte detsværre lide med diare resten af ferien
Onsdag morgen (inden min bror kom tilbage) begyndte jeg også med diare. Det er der såmendt ikke noget unormalt i da min mave er meget sart og jeg somregl altid for en omgang på et døgns tid mens vi er på ferie, så jeg lagde derfor ikke noget alvorligt i det. Natten mellem onsdag og torsdag vågnede jeg og skulle på toilettet. Jeg får rejst mig op og bevæget mig mod badeværelset da jeg pludselig kan mærke at den er helt gal. Jeg får grebet fast i dørkarmen og for mig ned i siddende stilling inden jeg besvimer og vågner liggende på gulvet mellem gangen og toilettet

Jeg for fat på Martin og sammen bliver vi enige om at se tiden an. Næste morgen er jeg fuldstændig udkørt. Mine forældre min ene bror (ham uden diare) og min brors kæreste skulle på tur den dag og min far tilbød at blive hjemme men både Martin og jeg sagde nej tak. Jeg var sikker på at jeg bare lige skulle hvile 5 minutter og så var jeg klar igen. Men sådan gik det ikke. På vej op til morgen maden var jeg ved at besvime gentagnede gange og jeg var simpelthen så træt. Resten af dagen gik isengen hvor jeg bare sov, sov og sov, kun afbrudt af akutte ture på toilettet

Da mine forældre kommer hjem bliver da meget bekymret og min far teger med mig til lægen. Her bliver jeg lagt i drop og får noget medicin og bliver så sendt hjem. Selve behandlingen fik mig op og stå og jeg fik det skam også bedre, men detsværre skulle jeg lige som min bror have diare resten af turen

Nu når vi er hjemme er min mave stadig ikke helt iorden. Jeg har fået besked på at prøve imodium plus (iden de skal have en prøve ) og så må vi se hvad der sker.
Så en god ferie, med MANGE toiletbesøg.
Jeg har lavet et billedealbum med billeder af turen (uden toilettet

)for de nysgerige.
Anmeld