Kan godt forstå du er skuffet og at det måske ikke lige var det du ventede. Hvordan kan det være at du er kommet i mødregruppe sammen med så meget ældre børn? Er du flyttet i nu kommune, eller er det en ung mødre gruppe? Det virket i hvert fald lidt mærkeligt. Har de andre mødre så været i mødregruppen længe, eller var det også første gang de mødtes?
Jeg har 2 mødregrupper, en i gennem sundhedsplejersken, hvor der er 2 mdr. forskel på den ældste og den yngste. Og så har jeg en anden, som jeg blev inviteret i af naboen. Jeg kendte ikke nogen i forvejen, og alle børnene var ældre end min datter. Den yngste var 3 mdr. ældre en hende, men de fleste 6-7 måneder ældre en min pige. Og det har da været en masse ting de har været igennem, som jeg ikke anede noget om endnu. Men jeg har været gladest for denne mødregruppe. Nu er min datter 13 måneder og de ældste omkring 20 måneder. Og vi ses stadigvæk, og børnene har SÅ meget glæde af hinanden. Man kan næsten ikke mærke at der er forskel på dem, de leger så godt sammen og min datter lærer en masse ting når vi er sammen.
Så det behøver nødvendigvis ikke at være dårligt at de er ældre end din søn. Det ville da være værre hvis de alle sammen var meget yngre! 
Anmeld