bivirkninger Gonal f

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

baby84

Ja, jeg ønsker det også bare så meget, og det lader bare til at alle omkring en bliver gravide i øjeblikket - hvilket jo er dejligt men også enormt svært at tackle

Jamen vi er i behandling fordi mandens soldater ikke er i top og jeg er på vippen til PCO. Jeg opfylder ikke helt kriterierne til PCO men har altså meget uregelmæssige mens, det gør det jo ikke ligefrem nemmere at time Hva' med dig?

Okay.. det var et trælst udgangspunkt men hvor er det godt der findes behandling. Har aldrig helt forstået det med pco. Er det pga for højt insulinniveau at du ikke får ægløsning regelmæssigt eller er der en anden forklaring?

Kender så godt de følelser.. synes også alle bliver gravide omkring mig. Kan næsten ikke tackle at være glad på andres vejne,  selvom min fornuft siger mig at det jo ikke tager noget fra mig. Synes bare det så nemt for alle andre..min svigerinde blev gravid ved en fejl og overvejede abort 

Vi er i behandling da manden har ekstremt dårlig sædkvalitet, men det viste sig ved sidste forsøg at jeg nok heller ikke har super ægkvalitet. I hvert fald fik vi kun et nogenlunde æg til oplægning, et dårlig et skraldespnanden og ingen ex til frys. Håber på et bedre resultat denne gang og håber at vi får mulighed for at få lagt to op.

krydser for din behandling går godt.  er du på BIB-listen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Sunflower

baby84 skriver:

Okay.. det var et trælst udgangspunkt men hvor er det godt der findes behandling. Har aldrig helt forstået det med pco. Er det pga for højt insulinniveau at du ikke får ægløsning regelmæssigt eller er der en anden forklaring?

Kender så godt de følelser.. synes også alle bliver gravide omkring mig. Kan næsten ikke tackle at være glad på andres vejne,  selvom min fornuft siger mig at det jo ikke tager noget fra mig. Synes bare det så nemt for alle andre..min svigerinde blev gravid ved en fejl og overvejede abort 

Vi er i behandling da manden har ekstremt dårlig sædkvalitet, men det viste sig ved sidste forsøg at jeg nok heller ikke har super ægkvalitet. I hvert fald fik vi kun et nogenlunde æg til oplægning, et dårlig et skraldespnanden og ingen ex til frys. Håber på et bedre resultat denne gang og håber at vi får mulighed for at få lagt to op.

krydser for din behandling går godt.  er du på BIB-listen?

Puh ha... Det er simpelthen det jeg frygter allermest lige for tiden - at mine æg er dårlige Jeg  alt hvad jeg kan for at du har bedre resultater i dette forsøg og at du som minimum kan få lagt 2 æg tilbage

Helt ærlig så forstår jeg heller ikke selv det der PCO. Jeg har i hvertfald forhøjet mandlig kønshormon og så de meget uregelmæssige menstrautioner. Men det er kun nogle gange at jeg har decideret PCO-æggestokke, hvilket vil sige mange ægblærer. Derfor ved lægen vist heller ikke helt hvilken "kasse" han skal putte mig i 

Jeg er ikke på BIB listen - jeg har været ret meget ON / OFF her på baby.dk, nogle gange trænger jeg bare til lidt luft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.