Fenja09 skriver:
Hvis du støvsuger inden barnet kravler rundt på gulvet, så tvivler jeg på, at de hundehår der i så fald stadig er tilbage eller kommer, er så lidt, at det bestemt ikke har noget at sige med barnets helbred.
Jeg kan også støvsuge hele tiden, men vælger ikke at bruge min tid udelukkende på det, for så kan jeg ikke lave andet
Børnene skal nok overleve hundehår, kattehår osv, så længe man holder det nogenlunde rent.
Tror tit, at folk holder deres børn alt for sterile og det gør kun, at de har sværere ved at stå imod evt. bakterier, hundehår ect.
Uden at have fakta ved min side, lyder det for mig som om, at alt det med at børn får allergi er mere udbredt idag end for 30 år siden og tror desværre at det har at gøre med, at forældre er ALT for beskyttende overfor deres børn og "snavs". Og i dit tilfælde og mange andres er hjemmet jo rent, så fordi der ligger ligger hundehår i hjørnet og lidt jord i gangen sker der altså ikke noget ved - børn har overlevet ting der var værre
Så synes sagtens at du med god samvittighed kan slappe helt af omkring hår i dit hjem, du er jo opmærksom på det og gør noget ved det - det skal nok gå det hele - med hundehår og det hele 
Ja du har nok ret.
Alle folk har bare sagt til mig, iiih så skal du til at være sådan et rengøringsmonster når den lille kommer, med de to hunde, ellers får den allergi, og blablabla. Har aldrig været totalt vild med rengøring, og har aldrig gået særlig meget op i det. Så nu er jeg begyndt at tage mig selv i nakken efter jeg er blevet gravid, og synes jeg gør meget rent. Også er der stadig hundehår.. Så bliver man altså lidt nervøs for om alle folk har ret.
Men lyder til at hvis jeg bare støvsuger hver dag og ellers sørger for her er rent og pænt så dør vores bebse nok ikke 
Som jeg har skrevet længere oppe så har jeg virkelig også overejet at anskaffe mig en robotstøvsuger til at hjælpe mig lidt. Har læst om en der skulle være ekstra god til dyrehår osv., som koster 2500 så den har jeg skrevet ind i "skal anskaffes inden baby kommer"-listen